REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mlekpol rusza z kontynuacją kampanii mleka Łaciatego z 2008 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2010, 11:31
Mlekpol rusza z kontynuacją kampanii mleka Łaciatego z 2008 r.

Dobre Łaciate - pod takim hasłem rusza kolejna kampania reklamowa marki Łaciate. Jest ona kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat.

REKLAMA

Kampania startuje 23 kwietnia br. - wtedy w stacjach telewizyjnych pojawią się spoty mleka, a od 3 maja emitowana będzie również reklama śmietanki. Koncept kreatywny pod hasłem Dobre Łaciate, jest kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat - podkreśla naturalność produktów oraz ich walory użytkowe. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat2, TVN7 oraz stacjach niszowych. Kampania ma na celu m.in. zwiększenie świadomości marki.

Przypomnijmy, iż poprzednia kampania Dobre Łaciate przeprowadzona została jesienią 2008 z wykorzystaniem stacji telewizyjnych i internetu. Kampania nagrodzona została za wysoką efektywność brązową statuetką Effie 2009 oraz zdobyła Grand Prix i nagrodę główną za innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych w Konkursie Media Trendy 2009. - Kampania marki Łaciate okazała się wielkim sukcesem, jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Łaciate, dzięki konsekwentnie prowadzonej komunikacji, umocniło swoją pozycję rynkową. Warto zaznaczyć , iż Mleko Łaciate otrzymało tytuł Towaru Roku 2008. Tym samym uznane zostało w kategorii mleka za najlepiej sprzedający produkt w sklepach mało- i wielko-powierzchniowych i przynoszący największe zyski sprzedającym w 2008 roku - mówiła wówczas serwisowi portalspożywczy Ewa Gromadzka, kierownik działu marketingu, SM Mlekpol. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Według Expert Monitor wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 mln zł, przy czym monitoring Expert Monitor nie obejmuje wydatków internetowych.

Producentem i właścicielem marki Łaciate jest SM Mlekpol, która posiada około 40% udziału w krajowym rynku mleka UHT. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki MLEKPOLu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH