Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mlekpol rusza z zaskakującą kampanią maślanki

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 07-06-2017, 13:57
Mlekpol rusza z zaskakującą kampanią maślanki
fot. materiały prasowe

Producent z Grajewa zaskakuje konsumentów. Jak się okazuje firmą ukrywającą się za hasłem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego jest spółdzielnia mleczarska Mlekpol, produktem - Maślanka Mrągowska.

- Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu.

Idea zatrudnienia do kampanii naszych pracowników bardzo nam się spodobała. To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy. – dodaje Ewa Gromadzka.

6 czerwca w Comfort Food Studio w warszawskich Koszykach odbyła się konferencja prasowa, podczas której ujawniono kolejne etapy kampanii, zaprezentowano film z kulisów jej powstawania, przedstawiono głównych jej bohaterów.

Prawdziwą gwiazdą konferencji była Maślanka Mrągowska, o której opowiedziała dietetyczka, propagatorka świadomego odżywiania – Anna Radowicka. - Maślanka to źródło cennych witamin i składników mineralnych. Są w niej wapń, witaminy B2, B12, D oraz biotyna. Systematyczne spożywanie maślanki przyczynia się̨ do obniżenia poziomu złego cholesterolu i ciśnienia tętniczego oraz znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju chorób wieńcowych i przeciwdziała osteoporozie – informuje Anna Radowicka

Komunikacja w kampanii podzielona została na trzy etapy. Faza teaserowa rozpoczęła się 15 maja. Na nośnikach outdoorowych oraz w internecie pojawiły się czarno-białe portrety bohaterów kampanii z hasłem „Nie jestem byle kim” oraz adresem strony niejestembylekim.pl. 1 czerwca rozpoczął się etap drugi – etap revealu. W tej fazie komunikacja dopełniona została przesłaniem produktowym „Nie jem byle czego” oraz packshotem. Na www.niejestembylekim.pl na konsumentów czekają inspiracje kulinarne, proste przepisy na pyszne i wartościowe dania na każdą porę dnia stworzone z Maślanki Mrągowskiej, a także porady Anny Radowickiej, ekspertki żywieniowej specjalizującej się w produktach nabiałowych. Początek trzeciej fazy kampanii zaplanowany jest 15 sierpnia. W tym okresie przeprowadzana zostanie m.in. aktywacja, której celem będzie podtrzymanie zainteresowania kampanią oraz dotarcie do nowych konsumentów Maślanki Mrągowskiej. Na stronie pojawią się przepisy na pyszne dania dla najbliższych, a zwieńczeniem działań komunikacyjnych we wszystkich mediach będzie utrzymany w stylistyce dokumentalnej film.

Kampania powstała przy pełnym zaangażowaniu pracowników zakładów SM Mlekpol, za koncept kreatywny oraz wszystkie przygotowane materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Za wsparcie PR odpowiada V5group, mediami zarządza dom mediowy MEC. Kampania potrwa od maja do października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.