Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mlekpol w strategii marketingowej stawia na emocjonalną historię

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-05-2016, 09:49
Mlekpol w strategii marketingowej stawia na emocjonalną historię
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Marketingowe techniki wspomagania sprzedaży wyrobów mleczarskich są takie same jak działania marketingowe w innych branżach, szczególnie spożywczych. To, co wyróżnia produkty mleczarskie to ich świeżość, dość krótki termin przydatności do spożycia, sezonowość - co za tym idzie wszelkie działania wspomagające sprzedaż muszą być bardzo dokładnie rozplanowane pod kątem wejścia na rynek, dystrybucji i samej sprzedaży – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Podkreśla, że SM Mlekpol w swojej strategii marketingowej postawiła na stworzenie i opowiedzenie konsumentowi pewnej historii. - Nasze spoty reklamowe to krótkie fabuły, w których istotną rolę odgrywają emocje. Receptą na dobry komunikat jest odpowiedni story - telling oparty o mocny ładunek emocjonalny. Nieodzownym przy budowaniu strategii marketingowej jest monitorowanie rynku pod kątem zmiany upodobań i oczekiwań konsumenckich – wyjaśnia Ewa Gromadzka.

Wyniki badań są dla Mlekpolu podstawowym źródłem informacji na temat rynku i konsumentów. Na przestrzeni ostatnich lat konsumenci zaczęli przywiązywać dużą wagę do formy, jakości i funkcjonalności opakowań produktu. - Nasza spółdzielnia dostosowuje się do tych oczekiwań. Kartony, tacki, miseczki są estetyczne, nowoczesne, wygodne w użyciu. Pojemności są różnorodne, tak aby klient miał możliwość wyboru produktu zgodnie ze swoimi potrzebami. SM Mlekpol od zawsze podkreśla naturalne pochodzenie swoich produktów. Mleko jest surowcem naturalnym i to eksponujemy. Wszystkie nasze wyroby powstają z najlepszej jakości mleka pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych terenach Polski - kierownik marketingu SM Mlekpol.

Zaznacza, że to nie zmieniło się od początku istnienia SM Mlekpol. Mimo bardzo nowoczesnego wyposażenia zakładów produkcyjnych nasze smaki i receptury pozostają tradycyjne i regionalne. - Nie ulegamy krótkotrwałym modom co nie znaczy, że nie odpowiadamy na potrzeby rynku . Naszą siłą jest dobra jakość naturalnego surowca i tradycyjny, regionalny wyrób – mówi Ewa Gromadzka.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • art 11-05-2016, 00:03:
Strategie marketingowe na zamówienie:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.