Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mlekpol w strategii marketingowej stawia na emocjonalną historię

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-05-2016, 09:49
Mlekpol w strategii marketingowej stawia na emocjonalną historię
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Marketingowe techniki wspomagania sprzedaży wyrobów mleczarskich są takie same jak działania marketingowe w innych branżach, szczególnie spożywczych. To, co wyróżnia produkty mleczarskie to ich świeżość, dość krótki termin przydatności do spożycia, sezonowość - co za tym idzie wszelkie działania wspomagające sprzedaż muszą być bardzo dokładnie rozplanowane pod kątem wejścia na rynek, dystrybucji i samej sprzedaży – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Podkreśla, że SM Mlekpol w swojej strategii marketingowej postawiła na stworzenie i opowiedzenie konsumentowi pewnej historii. - Nasze spoty reklamowe to krótkie fabuły, w których istotną rolę odgrywają emocje. Receptą na dobry komunikat jest odpowiedni story - telling oparty o mocny ładunek emocjonalny. Nieodzownym przy budowaniu strategii marketingowej jest monitorowanie rynku pod kątem zmiany upodobań i oczekiwań konsumenckich – wyjaśnia Ewa Gromadzka.

Wyniki badań są dla Mlekpolu podstawowym źródłem informacji na temat rynku i konsumentów. Na przestrzeni ostatnich lat konsumenci zaczęli przywiązywać dużą wagę do formy, jakości i funkcjonalności opakowań produktu. - Nasza spółdzielnia dostosowuje się do tych oczekiwań. Kartony, tacki, miseczki są estetyczne, nowoczesne, wygodne w użyciu. Pojemności są różnorodne, tak aby klient miał możliwość wyboru produktu zgodnie ze swoimi potrzebami. SM Mlekpol od zawsze podkreśla naturalne pochodzenie swoich produktów. Mleko jest surowcem naturalnym i to eksponujemy. Wszystkie nasze wyroby powstają z najlepszej jakości mleka pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych terenach Polski - kierownik marketingu SM Mlekpol.

Zaznacza, że to nie zmieniło się od początku istnienia SM Mlekpol. Mimo bardzo nowoczesnego wyposażenia zakładów produkcyjnych nasze smaki i receptury pozostają tradycyjne i regionalne. - Nie ulegamy krótkotrwałym modom co nie znaczy, że nie odpowiadamy na potrzeby rynku . Naszą siłą jest dobra jakość naturalnego surowca i tradycyjny, regionalny wyrób – mówi Ewa Gromadzka.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • art 11-05-2016, 00:03:
Strategie marketingowe na zamówienie:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH