REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Moda fit wpływa na rozwój produktów mleczarskich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 31-03-2016, 11:58
Moda fit wpływa na rozwój produktów mleczarskich
Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Moda na aktywny tryb życia i zdrowe odżywianie sprzyja rozwojowi tego segmentu wyrobów mleczarskich – powiedziała w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

REKLAMA

Najlepszym sposobem na zadbanie o własne zdrowie jest odpowiednie odżywianie, a dobór właściwych produktów uzupełniających niedobory witamin i mikroelementów jest znacznie prostszy, zdrowszy i tańszy niż przyjmowanie suplementów diety. Jak mówi prezes Milkpolu, tempo życia jakie teraz prowadzi większość z nas, sprzyja rozwojowi różnego rodzaju alergii czy dysfunkcji trawiennych, dlatego też zwiększenie dostępności produktów bezlaktozowych czy bezglutenowych ułatwia tej grupie konsumentów możliwość dokonywania zakupów, a producentom uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

Wiedząc jak ważna jest zbilansowana dieta, Milkpol wprowadził w 2015 roku pierwszą w Polsce linię produktów świeżych fortyfikowanych w kwasy omega 3, w skład której wchodzą twaróg półtłusty, oraz serek kanapkowy z ziołami. Ponad to, w styczniu tego roku pozytywnie przeszliśmy audyt Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej uzyskując tym samym międzynarodowy certyfikat potwierdzający brak glutenu w naszych wyrobach – mówi Aleksandra Świerczyńska.

Milkpol” SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH