Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Modę na margarynę mamy za sobą

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-09-2017, 09:14
Modę na margarynę mamy za sobą
Mirosław Szczepański

W dzisiejszych czasach konsumenci poszukują produktów o najlepszej relacji jakości do ceny. Cenione są produkty uważane za innowacyjne, eksperymentalne i nietradycyjne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Mirosław Szczepański z firmy Polish Dairy.

Zauważa, że w dobrym tonie jest znajomość źródła pochodzenia surowców, sposobu produkcji, kwestie ekologiczne oraz odpowiedzialności społecznej. Produkty powinny być zdrowe, modne i fit. W cenie są produkty rzemieślnicze najlepiej z historią osadzoną w jakimś kontekście. Opakowanie powinno być w modnej estetyce, najlepiej spersonalizowane, dobrze gdy zapewnia innowacyjny sposób konsumpcji (np. torebki zamykane na suwak). - Polska branża mleczarska dobrze reaguje na te potrzeby – uważa Mirosław Szczepański.

Obecnie oferowane są produkty bez lub o obniżonym poziomie laktozy, organiczne, bez GMO, czy też o zróżnicowanym poziomie tłuszczu mlecznego. Produkowane są coraz bardziej skomplikowane produkty białkowe, koncentraty i substraty wykorzystywane w sporcie, suplementacji diety i medycynie. Nabiał sprzedawany jest w różnorodnych opakowaniach odpowiadającym oczekiwaniom zróżnicowanych grup odbiorców także pod względem wiekowym.

- Warto również zauważyć ogólniejszy trend jakim jest stopniowe przywracanie ważnej pozycji jaką tłuszcz mleczny powinien odgrywać w żywieniu człowieka. Modę na margarynę dawno mamy za sobą – mówi Mirosław Szczepański.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 253) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.