Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na reklamy mleka stać tylko największych producentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2009, 12:11
Na reklamy mleka stać tylko największych producentów

- Dziś, szczególnie w dobie kryzysu, duże pieniądze na kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim wykładają przede wszytskim najwieksi krajowi producenci - Mlekpol (marki Łaciate, Milko, Mazurski Smak), Mlekovita na produkty pod tą marką czy Łowicz. Bardzo intensywne kampanie reklamowe prowadzą zachodnie koncerny - Danone, Zott czy ostatnio Muller. - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.

- W chwili obecnej najwięcej środków na reklame przeznaczają duże mleczarnie, które mają okreslony roczny budżet promocyjny i reklamowy. Im mniejsza mleczarnia, tym mniejsze fundusze na ten cel. Wydaje mi się, że doskonałym wsparciem działań reklamowych jest Fundusz Promocji Mleczarstwa. Uważam, że jest potrzeba stworzenia strategii branzy mleczarskiej, by reklmować mleko i jego przetwory nie zaś konkretne marki - uważa szefowa PIM.

Oprócz ogólnopolskich kampanii reklamowych, prowadzone są także lokalne. Dobrym przykładem są Chojnice, które w fantastyczny sposób docierają do lokalnego odbiorcy produktów mlecznych przez zabawną formą reklamy i nowatorskie podejście do tradycyjnego produktu. Kampania spółdzielni z Chojnic to szereg billboardów, ogłoszeń gazetowych, plakatów oraz spoty reklamowe. Trwa od 1 kwietnia do 31 maja 2009. Koszty tej kampanii będą stosunkowo nieduże, bo budżet zamknie się w 70- 80 tys zł.

- Reklama mleka i produktów mlecarskich jest tak samo ważna jak reklama każdego innego produktu dostępnego na rynku. Dziś klient informacje o produkcie, o tym, że jest dostępny narynku, ma przede wszytskim z reklamy i działań ją wspierających, czyli PR. Dlaczego reklamowanie mleka jest tak ważne? Bo w Polsce od dawna spada spożycie mleka. Przez ostatnie lata nie było żadnych działań w tym kierunku, by pokazać, że picie mleka jest ważne i dobre - mówi Agnieszka Maliszewska.

Polska Izba Mleka wspiara swoich członków w działaniach reklamowych i promocyjnych w różny sposób. Poprzez działania typowo public relations - konferencje prasowe, pomoc w eventach, wysyłka informacji prasowych itd. PIM otrzymała wsparcie z Funduszu Promocji Mleczarstwa na realizację filmu edukacyjnego o walorach zdrowotnych picia mleka. Film został wyemitowany w stacjach kablowych na terenie całego kraju, trafił do ponad 300 szkół i Kuratoriów Oświaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH