Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania jogurtów Milko

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 06-08-2012, 13:57

1 sierpnia wystartowała nowa kampania jogurtów owocowych Milko.

Kampanią objęte są największe miasta Polski. Na bilbordach i citylightach pojawiły się plakaty zachęcające do czerpania przyjemności płynącej z picia jogurtów Milko.

Nowa kampania stworzona została z zastosowaniem gry słownej, polegającej na zestawieniu ze sobą polskich oraz angielskich wyrażeń tworzących zaszyfrowane słowo.... jakim jest smak owocowego jogurtu pitnego marki Milko.

Całej kampanii towarzyszy proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło „Bardzo mi Milko!" - odzwierciedla ono radość z życia, przebojowość i otwartość.

Właścicielem marki Milko jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa. Milko obecne jest na polskim rynku od 2003 roku i skierowana jest głównie do ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalnym smak doskonałych jogurtów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH