Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Nowa kampania Mlekpolu i mleka Łaciatego

Spółdzielnia mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate. W przyszłym roku najbardziej rozpoznawane polskie mleko obchodzi jubileusz 25-lecia swojej obecności na rynku.

Nowa kampania Mlekpolu i mleka Łaciatego
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 15-10-2019, 13:11

Nowa kampania mleka Łaciatego to 3 historie, które będą przypominać o wartościach zawartych w marce Łaciate, takich jak naturalność, jakość i wyjątkowy smak. Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jaki pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. Łaciate w Polsce to synonim mleka i dla wielu konsumentów produkt pierwszego wyboru, co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnących ilościach sprzedaży, ale także w  regularnie przyznawanych nagrodach konsumenckich. W kolejnych odsłonach naszej kampanii promocyjnej podkreślimy, że już 25 lat minęło, odkąd Łaciate, jako pierwsza polska marka mleka pojawiła się w sklepach i na ekranach telewizorów. – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania promocyjna składać się będzie ze spotów reklamowych 15 i 30 sekundowych emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat. Dodatkowe działania wspierające kampanię telewizyjną Łaciatego będą prowadzone na stronie www.laciate.pl,  Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz na bilbordach w całym kraju.

Nie zapominamy również o mediach społecznościowych, w których realizować będziemy kampanię opartą o przepisy i możliwość wykorzystania Łaciatego do  przygotowania smacznych i różnorodnych potraw. Dodatkowo w przyszłym,  jubileuszowym roku, planujemy wiele atrakcji i konkursów z nagrodami dla wszystkich fanów mleka Łaciatego – dodaje Dorota Grabowska.

Kampania mleka Łaciatego powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialną za komunikację tej marki, a prowadzona będzie w  telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łaciate RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    Dorota Grabowska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.44
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.