REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania Spomleku

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 07-05-2014, 13:59

Z początkiem maja Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek rozpoczęła nowy konkurs promujący sery marki Serenada, o tajemniczym tytule „Seryjny Porywacz". Co tydzień uczestnicy mają szansę wygrać tablety, a w finale - sześć wycieczek zagranicznych i samochód Mitsubishi Space Star.

REKLAMA

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy pomóc „Rodzinie Serenado" znaleźć sery, które porwał „SERyjny Porywacz" i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: „W jakim charakterystycznym dla tego państwa miejscu mógł je ukryć i dlaczego. Dział Marketingu zaprojektował mechanizm konkursu ściśle powiązany z zakupem serów Serenada. Oprócz atrakcyjnych nagród i zabawy, ważne jest łączenie działań z zachętą do zakupu produktu. Dlatego, aby wziąć udział w konkursie trzeba kupić sery Serenada i zachować paragon.

- W wiosennej kampanii Serenady postawiliśmy na konkurs, którego interaktywna formuła ma na celu zaangażowanie konsumentów do wspólnej zabawy wokół marki - mówi Andrzej Grochoła, opiekun marki Serenada - Dla tych, którzy się do nas przyłączą, przygotowaliśmy mnóstwo „kryminalnych" zagadek do rozwikłania. Zostawione przez „SERyjnego porywacza" ślady i kolejno pojawiające się wskazówki, doprowadzą konsumentów, nie tylko do rozwikłania zagadki, ale także do nagrody - dodaje.

Konkurs skierowany do konsumentów jest jednym z elementów strategii marketingowej marki Serenada realizowanej w SM Spomlek. Ideą zabawy jest również przekazanie konsumentom, że historia produkcji serów pochodzi z różnych krajów.

Już od maja w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych będą emitowane piętnastosekundowe spoty reklamowe. Intensywne działania promujące konkurs obejmą również internet oraz radio. Przechodniów na ulicach miast do odnalezienia porwanych serów będą zapraszały citylighty.

Kampanie wspierana jest również przez dedykowane materiały POS (m.in. listwy cenowe i woblery umieszczane obok ekspozycji produktów) , prasę branżową oraz akcje w gazetkach sieci handlowych. Kampania potrwa od 5 maja do 15 czerwca 2014 roku.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH