REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania Spomleku

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 06-09-2013, 15:05

„Coś się kroi..." - to hasło, widniejące na setkach billboardów, intrygowało w ubiegłym tygodniu tysiące osób w całej Polsce. Kryjąca się za nim treść nie była jednak trudna do odgadnięcia, ponieważ napis znajdował się na charakterystycznym, żółtym tle z czarnymi, serowymi dziurami. Tajemnicze hasło było przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Serenada.

REKLAMA

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów.

- Z uwagi na wizerunkowy cel aktualnej kampanii, poszukiwaliśmy odpowiednich narzędzi, aby skutecznie przebić się do świadomości potencjalnych konsumentów. Dlatego właśnie wprowadziliśmy taką krótką, intrygującą zapowiedź dalszych działań bez podania nadawcy komunikatu i jej przedmiotu - mówi Marta Tomaszewska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Wcześniej m.in. powołano do życia Rodzinę Serenado - grupę postaci, która ma kojarzyć się z marką.
- Chcemy żeby Serenada nie była „zwykłym" żółtym serem, ale by wiązała się z konkretnymi emocjami. Jej obecność na kanapkach ma sprawiać, że śniadanie, obok wartości odżywczych, będzie niosło również radość. Dodatkowo, przypominamy konsumentowi, że nasza oferta systematycznie powiększa się o nowe pozycje. Ostatnio wprowadziliśmy do sprzedaży ser Gouda Lekka - dodaje Marta Tomaszewska.

Już w najbliższy poniedziałek, 9 września, przedstawimy docelową kreację kampanii, prezentującą pełny wachlarz serów oferowanych pod marką Serenada. Reklama pojawi się na 1250 billboardach, zlokalizowanych przy kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych, a także istotnych miejscach nasilenia ruchu pieszego. Wsparciem dla kampanii outdoorowej będą powierzchnie w prasie branżowej, materiały POS (plakaty, wobblery, listwy cenowe i cenówki) oraz akcje sprzedażowe wspierane przez gazetki i plakaty w ramach danej sieci sklepów. Ponadto, Serenada pojawi się w hipermarketach Real i Tesco na sensomatach (bramkach antykradzieżowych przy wejściach i przy kasach) oraz wiszących reklamach przy produktach na półce - tzw. shelfstoperach. Kampania potrwa do 30 września.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH