Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowe oczekiwania konsumentów są wyzwaniem dla branży mleczarskiej

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-06-2013, 13:08
Nowe oczekiwania konsumentów są wyzwaniem dla branży mleczarskiej

Zmieniające się oczekiwania konsumentów stanowią duże wyzwanie dla branży mleczarskiej. Nasi klienci szukają sposobów wyróżnienia swoich produktów na półce sklepowej. W tym kontekście możemy mówić o wzroście zainteresowania nowoczesnymi opakowaniami. Cały czas prowadzimy z naszymi klientami rozmowy o nowych inwestycjach, które pomogłyby zapewnić przewagę konkurencyjną - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Kinga Sieradzon, dyrektor Działu Sprzedaży Tetra Pak.

Poza wyróżniającym się wyglądem, nowoczesnymi kształtami i projektami graficznymi bardzo ważne jest dostosowanie opakowania produktu mleczarskiego do nowoczesnego stylu życia. Zmieniają się nawyki zakupowe konsumentów, a same produkty coraz dłużej są przechowywane w opakowaniach. Rośnie zapotrzebowanie na produkty wyspecjalizowane, spełniające wyrafinowane oczekiwania konsumentów. Do produktów takich należą opakowania o pojemności jednorazowej porcji, do spożycia w szkole czy w drodze do pracy. - Również znaczenia nabiera ergonomiczność i łatwość otwierania dla młodszych i starszych konsumentów. Oczywiście niezmiennym oczekiwaniem konsumentów wobec opakowań jest zachowanie jakości produktu przez jak najdłuższy czas - mówi Kinga Sieradzon.

Podkreśla, że rozwój opakowań do żywności wynika w dużej mierze od oczekiwań konsumentów. Według najnowszych badań przeprowadzonych dla mleka spożywczego w styczniu 2013 roku przez Ipsos aż 90 proc. konsumentów w Polsce wskazało ochronę jakości produktu jako istotną cechę opakowań. Jednocześnie konsumenci zwrócili uwagę na funkcjonalność, a w szczególności na łatwość otwierania opakowań i wylewania produktu oraz aspekt ekologiczny. Podobne trendy obserwuje się w przypadku innych produktów mleczarskich np. serów gdzie udział serów plasterkowanych w wygodnym opakowaniu typu „otwórz-zamknij" szybko rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH