Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Obserwujemy wzrost świadomości konsumentów

Bardzo mnie cieszy, co już podkreślałam, wzrost świadomości konsumenckiej i powrót do naturalnych pełnowartościowych wyrobów mleczarskich – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Obserwujemy wzrost świadomości konsumentów
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Przykładem może być mleko Łaciate Junior o wyższej zawartości tłuszczu, dedykowane dzieciom, które w okresie rozwoju potrzebują większej dawki zdrowej energii bez zagrożenia otyłością. Satysfakcjonuje nas, że polskie matki zaufały Mlekpolowi i nie uległy modzie na eliminowanie tłuszczu zwierzęcego. Łaciate Junior wprowadziliśmy w 2014 r. Obawialiśmy się reakcji matek, które były od lat przyzwyczajone, że najwyższą zawartością tłuszczu w mleku spożywczym jest 3,2 proc. Tymczasem konsumenci docenili, że Łaciate Junior ze względu na 3,8 proc. zawartość tłuszczu jest zbliżone do mleka „prosto od krowy” - mówi Ewa Gromadzka.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ewa Gromadzka RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    konsumpcja mleka RSS ALERT    /    świadomość konsumentów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.