Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Bychawa na lokalnym rynku sprzedaje połowę swojej produkcji

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-11-2016, 11:46
OSM Bychawa na lokalnym rynku sprzedaje połowę swojej produkcji
Zofia Popławska, prezes OSM Bychawa

OSM Bychawa na lokalnym rynku sprzedaje 50 proc. swojej produkcji. Cześć naszej produkcji jest także sprzedawana do innych spółdzielni mleczarskich – stanowi to około 10 proc. Dla innych produkujemy m.in. śmietanę i mleko spożywcze. Dodatkowo współpracujemy z hurtowniami, ale tam uzyskujemy niższe ceny, gdyż hurtownia także ma swój narzut – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Zofia Popławska, prezes OSM Bychawa.

Podkreśla, że spółdzielnia cały czas szuka nowych rynków. - Jednak staramy się omijać hurtowne i sami docierać do większych sklepów. W tym celu niedawno kupiliśmy samochody dostawcze – mówi Pani prezes.

Mniejsze mleczarnie od nas, takie których dzienna produkcja oscyluje wokół 15 tys. litrów, koncentrują się na lokalnym rynku. My jesteśmy za mali, aby dostarczać większe ilości do sieci handlowych, a za duzi, aby ograniczyć się tylko do naszego lokalnego rynku. Wprawdzie współpracujemy z sieciami – w Lublinie dostarczamy do Stokrotki, E.Leclerc, a także do Tesco i Kauflandu na półkę z produktami tradycyjnymi. Jednak za pośrednictwem sieci sprzedajemy zaledwie 8 proc. naszej produkcji – mówi Zofia Popławska.

Więcej spółdzielnia sprzedaje przez swoje trzy własne sklepy. Łącznie aż 11 proc. produkcji jest sprzedawana za ich pośrednictwem. - W 2015 roku przy zakładzie uruchomiliśmy pierwszy duży sklep, w który sprzedajemy obecnie aż 9 proc. naszej produkcji. Później otworzyliśmy drugi sklep w Lublinie, a w kwietniu trzeci sklep wspólnie z masarnią i piekarnią. Odnośnie trzeciej placówki, to jeszcze zbyt wcześnie, aby pokusić się o jakieś podsumowanie. Na razie sklep jeszcze na siebie nie zarabia, ale wierzę, że to się szybko zmieni. Nasz mały sklep sprzedaje mniej więcej tyle co mniejsze hurtownie, ale uzyskujemy znacznie wyższe ceny. Jest to kierunek w którym będziemy szli. W planach mamy otwieranie dalszych sklepów. Rozglądamy się za różnymi lokalizacjami w Lublinie, a nawet innych miastach – mówi prezes OSM Bychawa.

Przez sieci handlowe spółdzielnia sprzedaje około 8 proc. swoich wyrobów, 40 proc. własna dystrybucja do poszczególnych sklepów i 10 proc. produkcji jest realizowany dla innych mleczarni, pozostała sprzedaż to hurtownie.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Bychawie została założona 8 stycznia 1928r. Obecnie OSM Bychawa skupuje i przetwarza dziennie 25 tys. litrów mleka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • BYŁY PRACOWNIK 26-11-2016, 19:56:
Dziennie 25tys litrów... a w latach 80 zdarzało się 150tys

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.