Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mleko

OSM Łowicz odświeża wizerunek marki

Połączenie nowoczesności i tradycji to słowa odmieniane przez wszystkie przypadki w kategorii FMCG. W przypadku nowej komunikacji wizualnej opakowań OSM Łowicz stworzonej przez agencję brandingową Studio DN Design Group podstawa strategii rozwoju i odpowiedź na potrzeby wyrażone przez konsumentów.

OSM Łowicz odświeża wizerunek marki
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 20-01-2020, 11:44

Mleko Łowickie jest flagowym produktem marki – gości na stołach kolejnych pokoleń Polaków. Jednak portfolio OSM Łowicz to także cała gama produktów mlecznych i nie tylko - dlatego naturalnym krokiem było stworzenie rozpoznawalnych, spójnych opakowań dla całej oferty. Wprowadzone w 2017 roku „pasiaki”, które stały się symbolem nowoczesności marki, znana Polakom łowiczanka oraz kolor granatowy stały się podwalinami nowego systemu opakowań. To, co dla OSM Łowicz ważne to tradycja – produkty marki towarzyszą na stołach kolejnym pokoleniom. Ta tradycja to zarówno symbol marki – łowiczanka, jak i wyrażenie dumy z regionu i pozytywne skojarzenia, które nazwa Łowicz. Pierwszym krokiem było przeprowadzenie audytu portfolio produktowego oraz opracowanie strategii pozycjonowania marki. To pozwoliło zarządowi OSM Łowicz podjąć decyzję o modernizacji wizerunku marki, mającym na celu wzmocnienie brandu Łowicz na opakowaniach.

Tworząc nowy system wróciliśmy do korzeni marki. Granat stanowi łącznik między nowoczesnymi pasiakami i tradycyjną postacią łowiczanki. System nowych opakowań buduje relację między przeszłością marki i jej przyszłością. Studio DN zaproponowało nowy wizerunek zbudowany w oparciu o silny branding. Naszym celem było utrzymanie DNA marki – symbolu łowiczanki i koloru granatowego ale w innych proporcjach niż dotychczas. Wzmocniliśmy brand i jego rozpoznawalność, dzięki czemu cały system opakowań zyskał dużą spójność i silny impakt na półce sklepowej. To system, który pozwoli klientom łatwiej znaleźć pozostałe produkty OSM Łowicz – kolor granatowy w połączeniu z łowickimi pasiakami i logo stanie się wyróżnikiem dla wszystkich linii produktowych, takich jak śmietany, sery czy twarogi.

Studio DN stworzyło dla OSM Łowicz także spójną komunikację marki, która stawia na łączenie – zbliżanie do siebie ludzi przy wspólnym posiłku. Łowicz łączy pozytywnie – to claim marki. W świecie, który biegnie coraz szybciej można stracić z oczu to, co najważniejsze – to, dla kogo i po co żyjemy. Nowa komunikacja pozwala przypomnieć sobie, że czasami warto zwolnić na chwilę, uśmiechnąć się do siebie, zrobić coś wspólnie. Stawiająca na nogi kawa smakuje dużo lepiej, gdy przygotujemy dwa kubki i podarujemy komuś chwilę swojego czasu. To budzi pozytywne emocje. Łowicz promuje więcej niż tylko produkty świetnej jakości, ale przede wszystkim celebrację chwil spędzanych z rodziną bądź z przyjaciółmi. Dzisiaj potrzebujemy pozytywnych połączeń, a marka Łowicz pragnie dalej towarzyszyć przy stołach i w dobrych wspomnieniach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

OSM Łowicz RSS ALERT    /    marka Łowickie RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.