Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

OSM Łowicz ogranicza udział marek własnych

„Współpraca z dyskontami jest dla nas dobra, ale chcemy mocniej stawiać na własną markę” – Zarząd OSM w Łowiczu kontynuuje duże zmiany w strukturze sprzedaży własnych produktów. W planie rocznym jest zmiana proporcji z 40 proc. do 60 proc. na rzecz brandu „łowickie”.

OSM Łowicz ogranicza udział marek własnych
fot. OSM Łowicz

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 16-08-2018, 14:40

Aktualna sytuacja w proporcjach sprzedaży sprawia, że około 2/3 całkowitej produkcji OSM Łowicz realizowana jest na rzecz największych graczy na rynku dyskontów. Mimo niewątpliwych korzyści związanych z tymi transakcjami, w Spółdzielni realizowana jest polityka mająca na celu zmianę proporcji całkowitej produkcji dla dyskontów. Obecny zarząd odważnie stawia na odbudowę wizerunku marki, a tym samym wzrost sprzedaży produktów w pasiastych opakowaniach. Największe sieci handlowe to nasi ważni partnerzy, dla których sprzedajemy duże wolumeny w markach własnych.  Z tej kooperacji jesteśmy niezwykle zadowoleni, można powiedzieć że jest modelowa. Naszą ambicją - jako zarządu i liczącego ponad 110 lat tradycji środowiska - jest jednak rozwój własnej marki, ze słynną łowiczanką w logo – komentuje Wojciech Jezierski, wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu.

Realizowane już plany dywersyfikacji sprzedaży mają też zapobiec negatywnym skutkom hipotetycznego odejścia jednego z dyskontowych partnerów. Poprzedni zarząd OSM Łowicz silnie postawił na współpracę z sieciami, nie zadbano jednak należycie o zabezpieczenie interesów strategicznych spółdzielni. Od początku naszej kadencji dbamy o to, by niekorzystne proporcje 60% do 40% na korzyść marek własnych dyskontów odwrócić – zapowiada Jezierski.

Wspomniany plan realizowany ma być na przestrzeni najbliższego roku. Do końca 2018 Łowicz chce, aby 55% produkcji było sprzedawane w marce łowickie. Najintensywniejsze prace dotyczą dystrybucji w kanale tradycyjnym. Zawsze byliśmy tam obecni, ale w tej chwili prężnie zwiększamy ilość indeksów dostępnych w tym kanale. Nasi handlowcy dysponują materiałami POS, dbają o półki, są aktywni w gazetkach promocyjnych – mówi Joanna Kołodyńska, kierownik Działu Marketingu łowickiej spółdzielni mleczarskiej. Pomóc ma także prowadzona od czerwca kampania reklamowa mleka łowickie. OSM Łowicz postawił na szeroką promocję w spotach telewizyjnych, i w internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (5)

  • Ja 2018-08-17 09:39:44
    Ja pitu pitu ... nowy Zarząd tam jest już :)
  • Rolnik 2018-08-17 15:52:52
    Pożal się Boże artykuł z tysiąca i jednej baśni. Napiszcie co tam się naprawdę dzieje
  • Jan 2018-08-18 00:44:57
    Drugi Rypin. Szkoda - niezła firma była. Mleko ucieka jak szalone, straty się zwiększają, handel zamarł, ostatnio brak Zarządu na rozmowach z potencjalnymi partnerami. ... a za kilka miesięcy upadłość. Zdecydowanie za późno - rozmowy o konsolidacji trzeba było zaczynać od razu po odwołaniu JD ... teraz już po ptakach.
  • Q22 2018-08-18 18:26:40
    Łowicz jest do sprzedania
  • PARCIE NA WŁADZĘ 2018-08-21 06:54:51
    TAK TO SIĘ KOŃCZY, JAK NIE MA WSPÓŁPRACY I ZROZUMIENIA !!! A MA SIĘ PARCIE NA WŁADZĘ I KOPANIE DOŁKÓW/ JEZIERSKI + KAROLINA /..... .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.243.226
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.