Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Łowicz przeprowadza rebranding opakowań

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-02-2018, 13:54
OSM Łowicz przeprowadza rebranding opakowań
fot. OSM Łowicz

Charakterystyczny kartonik w różowych barwach, udekorowany wizerunkiem roztańczonej łowiczanki – dawne opakowanie jedynej na rynku 15-procentowej ukwaszonej śmietany przechodzi do historii. Jako jedno z pierwszych w portfolio OSM Łowicz doświadczyło ono rewolucji wizerunkowej. W efekcie teraz jest nie tylko równie widoczne na sklepowej półce, ale także nowoczesne i bardzo funkcjonalne.

Po rebrandingu dawny kartonik częściowo zachował swój rozpoznawalny, różowy kolor. Z opakowania zniknęła jednak łowiczanka, zastąpiona przez pionowy pasiak inspirowany lokalną symboliką ludową. Nowy jest też kształt kartonu – wyższy od poprzedniego i o równych bokach. Dzięki poprawie ergonomii jest poręczniejszy i znacznie lepiej dopasowuje się do przestrzeni w lodówkach. Zmiana w największym stopniu dotknęła jednak dozownik. Poprzednie kartonowe zagięcie zastąpiła wygodna szyjka zakończona nakrętką. Pozwala to na komfortowe korzystanie oraz zamykanie opakowania, z zachowaniem świeżości produktu.

- Nie zmienia się za to specyfika samego wnętrza. To nadal ta sama, jedyna na rynku „piętnastka”. Jest ona jednym z naszych bestsellerów, tym bardziej zależało nam by w pierwszej kolejności przeszła rebranding, który systematycznie wprowadzamy od kilku miesięcy – tłumaczy Joanna Kołodyńska, kierownik Działu Marketingu.

15-procentowa śmietana od OSM Łowicz to jedyny taki produkt na rynku. W nowej odsłonie już trafiła do powszechnej sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Aneta 21-05-2018, 19:44:
Jeżdżę po towar i coś mnie trafia . Wszędzie same paski !!! I tylko malutki kawałek jakiegoś innego koloru.Mam na myśli głównie śmietanki UHT i mleko. Może pojedynczo to ujdzie ale razem na jednej półce to wszystkie na oko wyglądają jak jeden mąż. Bo Był zielony kartonik i wiadomo 12% , był żółty i super!! Jest 30-stka. A mleka ? Na półce wyglądają podobnie a na sklepie starsze panie pytają , które to mleko jest trzy procentowe. Wrzućcie po zgrzewce z każdego rodzaju np śmietanek do wielkiego kosza. Ciekawe ile wam zajmie segregowanie pasiaków a ile w starych opakowaniach?
Więc krzyczę NIE !!! NIE JEST WIDOCZNE NA PÓŁCE !!!
  • Aga 01-03-2018, 11:37:
O, fajne, ładne, wreszcie coś zmieniają. A ta śmietana jest akurat naprawdę dobra do zupki :)
  • PK 20-02-2018, 21:10:
ale to już było...

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 425) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.