Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

OSM Łowicz wdraża zmiany strategii sprzedaży i handlu

Koniec roku dla naszej spółdzielni jest czasem wytężonej pracy. Planujemy bardzo dużo zmian, które sprawią, że nasze produkty będą jeszcze atrakcyjniejsze na rynku. Wdrażamy zmiany dotyczące strategii sprzedaży i handlu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

OSM Łowicz wdraża zmiany strategii sprzedaży i handlu
Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 04-12-2017, 10:32

- Co warto podkreślić, te procesy sprawią, że będziemy jeszcze bardziej komercyjni, ale też podniesiemy jeszcze bardziej standard obsługi klienta. Staramy się w pełni wykorzystywać potencjał naszej firmy. Bardzo nas cieszy, że nasi kontrahenci razem z nami wspólnie podejmują nowe wyzwania i wciąż chętnie chcą pracować z marką OSM Łowicz – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Wskazuje, że ten rok pokazał, że firma zmienia się bardzo szybko. To czas bardzo wytężonej pracy, w którą zaangażowane były setki ludzi – pracowników różnych działów i pionów. - Rozpoczęliśmy też starania o podniesienie cen mleka w skupach - są już wyższe niż na początku roku, ale zdajemy sobie sprawę, że muszą jeszcze pójść w górę. To nasz cel na przyszły rok – mówi dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

- Jeśli chodzi o nasze plany na przyszły rok, to przede wszystkim kładziemy ogromny nacisk na pracę z brandami – w tym budowanie dystrybucji. W krótkim czasie planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży. Zależy nam także na wzroście rentowności biznesu – będziemy pracować nad efektywnością przeprowadzanych akcji i zyskami dla firmy – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Jego zdaniem, rok 2018 będzie kluczowym, by zająć właściwą pozycję na polskim rynku mleczarskim. Przed spółdzielnią ogromne wyzwanie – dotarcie z jej TOP produktami do wszystkich konsumentów kategorii nabiałowej, czyli mlekiem łowickim i szeroką gamą najwyższej jakości śmietan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Walerjańczyk RSS ALERT    /    OSM Łowicz RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • Ekonomista 2017-12-04 22:01:42
    Niech Pan dyrektor pokaże mi taką matematyke która udowodni, że jest możliwość podnoszenia cen surowca przy jednoczesnych spadkach cen produktu gotowego? Jest to zwykły populiz i ściema to co Pan mówi!!!
  • qw 2017-12-05 08:06:23
    do: Ekonomista efektywność operacyjna? ekonomia skali?
  • Dobre_Mleczko_Z_Łowicza 2017-12-05 09:20:25
    Życzę powodzenia, plany ambitne ale już pracowali w tej firmie prawdziwi fachowcy z branży nabiałowej i nie udało się , ponieważ JAKOŚĆ produktów Łowicz jest nieakceptowana przez konsumenta..... Ostatni zakup - mleko w butelce 2% - w smaku WODA bez smaku, bez tłuszczu....czy tego nikt nie kontroluję ? Mimo mojej krytycznej wypowiedzi - życzę Pańskiemu zespołu powodzenia, chętnie poczekam na poprawę jakości i wrócę do zakupów produktów Łowicz.
  • Ekonomista 2017-12-05 10:21:31
    Bujasz Pan w obłokach i żenisz bajki o szklanych domach. Jak czytam to co Pan mówi to mam wrażenie ze nigdy nie pracował Pan w handlu a ekonomię to Pan dopiero studiuje. Dramat!!!
  • paranoja 2017-12-05 11:41:31
    SM Łowicz nie wie co to jest ekonomia skali i nigdy się nie dowie. Jak dotychczas sprzedawali wszystko jak najtaniej byleby pozbyć się z magazynów - są z tego znani na rynku i psują ten rynek od lat. U nich nie ma negocjacji z sieciami. u nich jest akceptacja warunków sieciowych. No ale Pani weterynarz na pewno to teraz naprawi hehe

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.230.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.