Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Łowicz wdraża zmiany strategii sprzedaży i handlu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-12-2017, 10:32
OSM Łowicz wdraża zmiany strategii sprzedaży i handlu
Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz

Koniec roku dla naszej spółdzielni jest czasem wytężonej pracy. Planujemy bardzo dużo zmian, które sprawią, że nasze produkty będą jeszcze atrakcyjniejsze na rynku. Wdrażamy zmiany dotyczące strategii sprzedaży i handlu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Walerjańczyk, dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

- Co warto podkreślić, te procesy sprawią, że będziemy jeszcze bardziej komercyjni, ale też podniesiemy jeszcze bardziej standard obsługi klienta. Staramy się w pełni wykorzystywać potencjał naszej firmy. Bardzo nas cieszy, że nasi kontrahenci razem z nami wspólnie podejmują nowe wyzwania i wciąż chętnie chcą pracować z marką OSM Łowicz – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Wskazuje, że ten rok pokazał, że firma zmienia się bardzo szybko. To czas bardzo wytężonej pracy, w którą zaangażowane były setki ludzi – pracowników różnych działów i pionów. - Rozpoczęliśmy też starania o podniesienie cen mleka w skupach - są już wyższe niż na początku roku, ale zdajemy sobie sprawę, że muszą jeszcze pójść w górę. To nasz cel na przyszły rok – mówi dyrektor handlowy mleczarni OSM Łowicz.

- Jeśli chodzi o nasze plany na przyszły rok, to przede wszystkim kładziemy ogromny nacisk na pracę z brandami – w tym budowanie dystrybucji. W krótkim czasie planujemy znaleźć się w kilkunastu tysiącach punktów sprzedaży. Zależy nam także na wzroście rentowności biznesu – będziemy pracować nad efektywnością przeprowadzanych akcji i zyskami dla firmy – mówi Tomasz Walerjańczyk.

Jego zdaniem, rok 2018 będzie kluczowym, by zająć właściwą pozycję na polskim rynku mleczarskim. Przed spółdzielnią ogromne wyzwanie – dotarcie z jej TOP produktami do wszystkich konsumentów kategorii nabiałowej, czyli mlekiem łowickim i szeroką gamą najwyższej jakości śmietan.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tadeusz 07-12-2017, 15:49:
Ojcze nasz któryś jest w niebie, bądź wola Twoja ...
  • Jan 06-12-2017, 11:10:
Niech lepiej powie jak tam sery z Niemiec po dumpingowych cenach ... poprzedni Prezes OSM Łowicz ciagle narzekał na niemożność wstawienia towaru na zagraniczne półki, Prezes SM Mlekovita opowiada jak to polskie masło nie może trafic za granicę a u nas skandynawowie i francuzi zawalaja sklepy swoim masłem a tymczasem sam sprowadza sery z zagranicy. Samo sobie mleczarstwo tak poustawiało rynek, samo go psuje.
  • A 05-12-2017, 17:41:
Łowicz to typowy przykład choroby dręczącej mleczarnie ... bujdy o konsolidacji i podbijaniu rynku bez prowadzenia zmiany organizacyjnej. Na zewnątrz firma rosła ale wewnątrz żadnych zmian i padło. Jeszcze kilka i większych i mniejszych firm w tym sektorze się tak wywróci.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 800) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.