Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-02-2016, 14:48
OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody
fot.OSM Piaski

Rosną przychody Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach. Tylko w grudniu 2015 przychody ze sprzedaży wzrosły o 17 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. W styczniu 2016 roku było podobnie, przychody były większe o 16,5 proc. Co więcej, mimo bardzo trudnego okresu dla branży mleczarskiej, spółdzielnia w Piaskach zamknęła 2015 rok z zyskiem.

Dodatnie wyniki finansowe pozwoliły wzmocnić obecność OSM w Piaskach na wysoko konkurencyjnym rynku mleczarskim. - Aktualnie skupujemy około 32 tysięcy mleka dziennie, które pochodzi z ponad dwustu gospodarstw. Dynamika skupu jest dodatnia, a my płacimy za mleko powyżej średniej krajowej, co zaowocowało zwiększeniem liczby dostawców. Dynamiczny rozwój pozwala nam na kolejne inwestycje oraz wprowadzanie do oferty nowych produktów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zamierzamy wydać łącznie 700 tysięcy złotych na inwestycje i prace modernizacyjne w zakładzie - mówi Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Pomimo niekorzystnych tendencji cenowych na rynku artykułów mleczarskich udało nam się zakończyć rok z zyskiem. W planach mamy kolejne działania zarówno wizerunkowe, jak i marketingowe, które opracowujemy w odpowiedzi na aktualne potrzeby branży oraz konsumentów. Obecnie odświeżyliśmy nasze logo, jednocześnie zachowując przekaz o naszej długoletniej tradycji. Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie – mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Janek 02-03-2016, 18:55:
32 tysiące mleka. Jeden samochód z przyczepą... Fiu fiu. Czy Prezes zwozi a Specjalista od marketingu przerabia i dostarcza do kilkudziesięciu najbliższych sklepów?
  • prees 28-02-2016, 20:20:
Strategia może i dobra ale od kiedy zmiana logo czy jego korekta przynosi takie efekty. Jakoś nie widzę aby koncerny czy firmy z długo letnią tradycją zmieniały logo. A z drugiej strony to trzy beczki mleka dziennie to za dużo produktów nie można zrobić aby ludzie się przekonali o wyjątkowości tych produktów.
  • Gregory 23-02-2016, 06:23:
32 tys litrów mleka dziennie wow przecież to dwa kursy beczka 16tys :D hah Szczere gratulacje i wyrazy uznania że przy tak niskiej produkcji można zwiększać przychody i wychodzić na plus. Prawdopodobnie przyjęta strategia się sprawdza aby jak najdłużej.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH