REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-02-2016, 14:48
OSM Piaski systematycznie zwiększa przychody
fot.OSM Piaski

Rosną przychody Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach. Tylko w grudniu 2015 przychody ze sprzedaży wzrosły o 17 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu. W styczniu 2016 roku było podobnie, przychody były większe o 16,5 proc. Co więcej, mimo bardzo trudnego okresu dla branży mleczarskiej, spółdzielnia w Piaskach zamknęła 2015 rok z zyskiem.

REKLAMA

Dodatnie wyniki finansowe pozwoliły wzmocnić obecność OSM w Piaskach na wysoko konkurencyjnym rynku mleczarskim. - Aktualnie skupujemy około 32 tysięcy mleka dziennie, które pochodzi z ponad dwustu gospodarstw. Dynamika skupu jest dodatnia, a my płacimy za mleko powyżej średniej krajowej, co zaowocowało zwiększeniem liczby dostawców. Dynamiczny rozwój pozwala nam na kolejne inwestycje oraz wprowadzanie do oferty nowych produktów. Tylko w pierwszym kwartale tego roku zamierzamy wydać łącznie 700 tysięcy złotych na inwestycje i prace modernizacyjne w zakładzie - mówi Mirosław Domański, Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piaskach.

Pomimo niekorzystnych tendencji cenowych na rynku artykułów mleczarskich udało nam się zakończyć rok z zyskiem. W planach mamy kolejne działania zarówno wizerunkowe, jak i marketingowe, które opracowujemy w odpowiedzi na aktualne potrzeby branży oraz konsumentów. Obecnie odświeżyliśmy nasze logo, jednocześnie zachowując przekaz o naszej długoletniej tradycji. Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie – mówi Andrzej Grochoła, Specjalista ds. Marketingu, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Janek 02-03-2016, 18:55:
32 tysiące mleka. Jeden samochód z przyczepą... Fiu fiu. Czy Prezes zwozi a Specjalista od marketingu przerabia i dostarcza do kilkudziesięciu najbliższych sklepów?
  • prees 28-02-2016, 20:20:
Strategia może i dobra ale od kiedy zmiana logo czy jego korekta przynosi takie efekty. Jakoś nie widzę aby koncerny czy firmy z długo letnią tradycją zmieniały logo. A z drugiej strony to trzy beczki mleka dziennie to za dużo produktów nie można zrobić aby ludzie się przekonali o wyjątkowości tych produktów.
  • Gregory 23-02-2016, 06:23:
32 tys litrów mleka dziennie wow przecież to dwa kursy beczka 16tys :D hah Szczere gratulacje i wyrazy uznania że przy tak niskiej produkcji można zwiększać przychody i wychodzić na plus. Prawdopodobnie przyjęta strategia się sprawdza aby jak najdłużej.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 512) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 708 744)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH