Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

OSM Piątnica: Na rynku jest miejsce dla marek producentów i sieci handlowych

Marki własne sieci handlowych są dziś nieodłącznym elementem rynku, ale silna, rozpoznawalna marka o ugruntowanej pozycji, oferująca produkty sprawdzone, o niezmiennej jakości jest nieoceniona. Na rynku jest miejsce zarówno dla jednych, jak i dla drugich – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

OSM Piątnica: Na rynku jest miejsce dla marek producentów i sieci handlowych
Sylwia Kocon, dyrektor Marketingu OSM Piątnica

Zwraca uwagę, że marki własne mają ograniczoną do danej sieci sklepów dostępność, ich producentów jest wielu, a za utrzymanie jakości odpowiada sieć. Marki producenckie mają szerszą dystrybucję i same pracują na swój wizerunek. - Równowaga oparta na zdrowym konkurowaniu jakością, ceną między markami na pewno jest pożądana przez konsumentów i pozytywnie stymuluje rynek – uważa Sylwia Kocon.

Zapytana o zalety marki parasolowej, powiedziała, że pozwala ona na ugruntowanie zaufania konsumenta, a także na łatwiejsze wprowadzanie nowości. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę dynamikę rynku, wciąż rosnące oczekiwania konsumentów i silną konkurencję, warto czasem wyodrębnić daną kategorię, by była łatwiejsza do zlokalizowania na półce sklepowej przez docelową grupę konsumentów i lepiej przez nią zapamiętana. - Świetnym przykładem w przypadku portfolio OSM Piątnica są produkty dla dzieci Piątuś, czy jedna z naszych najnowszych linii produktowych – ekologiczna linia Piątnica Bio. Takie submarki wpływają pozytywnie na główną markę, rozszerzając ją o nowe atrybuty – mówi dyrektor marketingu OSM Piątnica.

- Oczywiście, każda kolejna submarka to szereg wyzwań – ryzyko czy dany produkt się przyjmie i uda się dla niego zbudować przewagę konkurencyjną w dystrybucji, konieczność tworzenia odrębnych strategii marketingowych, mając z tyłu głowy ich spójność ze strategią marketingową marki parasolowej. Jeśli jednak wyzwaniom tym uda się sprostać, każda kolejna wprowadzana submarka może przyczynić się tylko do wzmocnienia marki parasolowej – dodaje Sylwia Kocon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sylwia Kocon RSS ALERT    /    OSM Piątnica RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    submarki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.