Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

OSM Piątnica nt. marek własnych sieci handlowych: W Polsce nie sprawdziła się strategia najniższych cen

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 06-10-2010, 11:35
OSM Piątnica nt. marek własnych sieci handlowych: W Polsce nie sprawdziła się strategia najniższych cen

W Polsce nie zawsze sprawdza się polityka najniższych cen, czego przykładem jest wycofanie się z naszego kraju sieci Lider Price. Konsumenci coraz większą uwagę przywiązują do jakości niż ceny - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Głasek, kierownik działu handlu OSM Piątnica.

Nastawienie polskich konsumentów bardziej na jakość niż na cenę pozwala nam blisko współpracować z sieciami super i hipermarketów, a także z sieciami dyskontowymi, które zrozumiały specyfikę polskiego rynku. OSM Piątnica realizuje strategię obecności we wszystkich rejonach kraju za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów dystrybucji - mówi Tomasz Głasek.

Trzeba zwrócić uwagę, że produkty marek własnych sieci zdecydowanie poprawiły jakość. Marki sieci Real, Tesco czy Biedronki to obecnie produkty dobrej lub bardzo dobrej jakości. Jest to reakcja na preferencje klientów - zauważa Tomasz Głasek.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku OSM Piątnica zanotowała 271,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 11,9 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Spółdzielnia osiągnęła około 10 proc. wzrost sprzedaży we wszystkich grupach produktów. Największą 20-proc. dynamikę odnotowano w kategorii sera Mascarpone, a o 14 proc. zwiększyła się sprzedaż Serka Wiejskiego.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2010 r. OSM Piątnica skupiła od rolników 95,7 mln litrów mleka co oznacza wzrost o 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

OSM Piątnica planuje inwestować w rozwój firmy. W trakcie rozruchu jest linia do pakowania śmietan oraz deserów mlecznych. Mleczarnia rozpoczyna również budowę kotłowni gazowej wraz z dwoma generatorami prądu. OSM Piątnica planuje zbudować magazyn chłodniczy oraz rozbudować część produkcyjną, w której m.in. zostanie uruchomiona produkcja nowych asortymentów.

Więcej informacji w artykułach:
Dziewięć procent produkcji OSM Piątnica to marki własne
Z Auchan zniknęły produkty OSM Piątnica
Kierownik OSM Piątnica: Od trzech lat toczą się rozmowy na temat fuzji

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Uwazny 08-10-2010, 21:46:
Dlatego trzeba czytać kto robi i z czego. Bo rodzina może się pochorować.

Zgadzam sie, gratulacje dla Piątnicynie nie tylko za naturalne produkty ale i niezmienną jakość.
  • konsument 08-10-2010, 20:36:
Piątnica najlepsza

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH