REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

OSM Piątnica produkuje dla Biedronki

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2009, 12:17
OSM Piątnica produkuje dla Biedronki

Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Biedronka, ponieważ chcemy docierać do polskich konsumentów również za pośrednictwem dyskontów, które mają w swojej ofercie także produkty pod markami własnymi. Marki te z roku na rok zdobywają coraz większą część rynku i można zakładać, że ta tendencja będzie się utrzymywać - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Zbigniew Kalinowski, prezes OSM Piątnica.

REKLAMA

- Jeszcze do niedawna marki własne kojarzyły się z produktami gorszymi jakościowo. Sieci handlowe zauważyły jednak, że dla polskiego konsumenta dużo ważniejsza od dobrej ceny jest wysoka jakość produktu. Położenie głównego nacisku na jakość oferowanych produktów przez operatora sklepów Biedronka było spójne ze strategią produktową Piątnicy - mówi Zbigniew Kalinowski.

- Po rozpoczęciu współpracy pomiędzy obiema firmami w sieci tej można nabyć nasze produkty zarówno marki Piątnica, jak i te wytwarzane specjalnie dla Biedronki. Cechuje je identyczna jakość jak wszystkie nasze wyroby - podkreśla prezes OSM Piątnica.

W 1992 roku OSM Piątnica wprowadziła na rynek Serek Wiejski. Dzisiaj jest liderem w jego sprzedaży, z prawie 60 proc. udziałem w rynku. Mleczarnia jest jedynym polskim producentem Serka Wiejskiego z owocami i z miodem. Jest również liderem w segmencie śmietan świeżych (20 proc. rynku) i sera Mascarpone (50 proc. rynku), a także współliderem w kategorii twarogów oraz drugim producentem serków do smarowania - w marce Twój Smak i Twój Smak Puszysty - (15 proc. rynku). OSM Piątnica, jako jedna z pierwszych w kraju ( 2003 r.) wdrożyła system ochrony środowiska zgodny z normą ISO 14001, będący częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania - pierwszego wśród polskich spółdzielni mleczarskich. Firma była także jedną z niewielu w kraju, które spełniały wymogi Unii Europejskiej jeszcze przed akcesją do UE.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • s 01-02-2010, 17:30:
prezes konsekwentnie realizuje swoją wizję PRową. to, że ona nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... cóż, to już problem rzeczywistości ;)
  • s 01-02-2010, 17:29:
prezes konsekwentnie realizuje swoją wizję PRową. to, że ona nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... cóż, to już problem rzeczywistości ;)
  • jarton 25-10-2009, 16:57:
To proszę mi wytłumaczyć różnicę w cenie pomiędzy tymi produktami skoro są identyczne,a firmie zależy na jak najszerszym dotarciu do klienta.Wydaje mi się , że obniżenie ceny na produkcie pod marką producenta byłoby zdecydowanie lepszym krokiem w celu poszerzenia grona nowych klientów,a tak cenę dla Biedronki producent odbija sobie sprzedając ten sam produkt pod swoją marką dla klientów spoza sieci i tym samym każe reszcie sponsorować sprzedaż prowadzoną przez Biedronkę.Wstyd
( Albo zdziera z nas klientów , albo traci na kontrakcie z Biedronką )

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH