Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Piątnica intensywnie zwiększa sprzedaż

Większość naszych produktów notuje znaczny wzrost sprzedaży. Segment śmietan ma dwucyfrowe wzrosty, serek wiejski ma sprzedaż na tym samym poziomie, ale po pewnym wzroście jego ceny, przychody są większe, niż w ubiegłym roku - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica.

Piątnica intensywnie zwiększa sprzedaż
Tomasz Głasek, dyrektor handlowy OSM Piątnica /fot. żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 05-06-2014, 12:07

Podkreśla, że firma jest bardzo zadowolona z wyników sprzedaży mleka świeżego. Od czasu wprowadzenia nowej butelki, w sierpniu ubiegłego roku, jego sprzedaż wzrosła 4-5 razy. Ta dynamika spadnie pewnie po roku, ale cena mleka świeżego Mleka Wiejskiego utrzymuje się na dobrym poziomie, gdyż konsumenci akceptują jej relację do smaku, jakości i wyjątkowości opakowania - butelki z uchem.

Kolejnym segmentem są jogurty. - Mamy tu stosunkowo niewielką skalę przychodów, gdyż jest to nowy obszar działalności spółdzielni. Wprowadzamy teraz na rynek jogurty greckie, które są przebojem w krajach anglosaskich i także tu liczymy na sukces. Wprawdzie konkurenci w tym segmencie jeszcze nas nie dostrzegają, ale mamy już pierwsze pozytywne, wręcz entuzjastyczne reakcje konsumentów, a dodatkowo planowana kampania reklamowa pozwoli nam zaistnieć także na tym rynku - mówi Tomasz Głasek.

Sprawą wartą odnotowania jest fakt, że OSM Piątnica po 25 latach funkcjonowania na realiach gospodarki rynkowej, zdecydowała się na przeprowadzenie pierwszej kampanii reklamowej. - Konkrecja w segmencie jogurtów jest bardzo silna, także na polu marketingowym. Aby być mocno obecnym na tym rynku, musimy stawić czoła ogromnej presji reklamowej potentatów rynkowych. Jesteśmy przekonani, że i bez wsparcia reklamowego nasze udziały w kategorii jogurtów by rosły, trwałoby jednak znacznie, znacznie dłużej - uważa dyrektor handlowy OSM Piątnica.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Głasek RSS ALERT    /    OSM Piątnica RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    jogurt grecki RSS ALERT    /    mleko spoĹźywcze RSS ALERT    /    serek wiejski RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Wnikliwa 2014-06-05 13:26:29
    Piątnica- dobra jakość, niestety coraz wyższe ceny... No ale rozumiem, koszty produkcji też nie maleją. Pragnę zwrócić uwagę na produkt Milandia- jogurt naturalny z mascarpone. Naprawdę super do deserów, zup, sałatek. Jest gęsty, kremowy, a co najlepsze ma tylko 7% tłuszczu. Ja teraz przeszłam na dietę i wolałabym rzeczy do 5%, ale moja mama zdecydowanie nadużywa smietany (18%), będę ją przestawiac na ten jogurt. Widziałam, że jest jakaś druga wersja Milandii, ale jeszcze nie próbowałam (ze względu na dietę). Powiem szczerze- uwielbiam sosy i jest to jedyny jogurt, który smakuje mi w sosach (np. tzatziki). Szkoda, że nie ma go we wszystkich sklepach... To by ułatwiało sprawę.
  • gość 2014-06-08 07:32:26
    jeśli już to jakość idzie w dół jak przypadku wszystkich, sporo surowca idzie na przerzut

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.