Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Piątnica wystartowała z nową kampanią "Śniadanie to podstawa"

Rozpoczęła się najnowsza kampania OSM Piątnica pod hasłem „Śniadanie to podstawa”.  Jest to kontynuacja platformy reklamowej „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem marka podkreśla jak ważną rolę pełni spożywanie pełnowartościowego śniadania każdego dnia oraz przekonuje, że warto wybierać naturalne i sprawdzone produkty. Działania obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.

Piątnica wystartowała z nową kampanią
fot. kadr z filmu

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-08-2019, 15:00

Najnowsza kampania promocyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu roli pełnowartościowego posiłku z wykorzystaniem tradycyjnych produktów nabiałowych. Scenerią trzech spotów reklamowych jest polska wieś, a bohaterką - znana już z wcześniejszych kampanii Piątnicy sympatyczna babcia Eugenia, autentyczna mieszkanka Podlasia.

Spożywanie śniadania jest przedstawione zarówno w kontekście najważniejszego posiłku dnia, jak i umacniania więzi z bliskimi. Wspólne posiłki przy stole od zawsze uważane są za symbol dobrych rodzinnych relacji. W kampanii Piątnica przywołuje pełne humoru i prawd życiowych powiedzonka odnoszące się do tego posiłku. „Bez śniadania to nie robota”, „Kiedy trzeba wstać, to śniadanie najlepiej wyciąga z łóżka”, czy „Nie masz siły? Pewnie śniadania nie jadłeś” - te popularne zdania, zaczerpnięte z tradycyjnej, ludowej mądrości potwierdzają tylko, jak ważną rolę pełni pierwszy posiłek w codziennym życiu polskich rodzin.

 

Kampania obejmuje trzy spoty, w których można ponownie zobaczyć babcię Eugenię i dziadka Stasia z wnukami w otoczeniu malowniczych widoków podlaskiej wsi. Unoszący się w powietrzu zapach świeżo przygotowanego jedzenia, rodzinna i pełna humoru atmosfera dopełniają obrazu sielskiego klimatu. Marka w kampanii komunikuje, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę na cały dzień. Najlepsze jest takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach z Piątnicy jak świeże mleko, wiejski twaróg czy śmietankowe serki do smarowania.

Działania promocyjne są prowadzone w TV i VOD oraz w formie szeroko zasięgowej kampanii internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w obszarze digital i social mediach. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów Five Media. Spoty przygotowało OTO Film. Kampania, która zaczęła się 24 sierpnia potrwa do 29 września.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

OSM Piątnica RSS ALERT    /    nabiał RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.