REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

PIM ogłasza przetarg na kampanię społeczną wartą 3 mln euro

  • Autor: RW., portalspożywczy.pl
  • Data: 13-07-2011, 09:17
PIM ogłasza przetarg na kampanię społeczną wartą 3 mln euro
Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka

Polska Izba Mleka zaprasza do składania wniosków o dopuszczenia do udziału w przetargu na przygotowanie i realizację kampanii informacyjnej dotyczącej mleka i przetworów mlecznych.

REKLAMA

Zamawiającym jest Konsorcjum, w skład którego wchodzi LIDER Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Usługi polegającej na przygotowaniu trzyletniej strategii kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej mleka i przetworów mlecznych, a następnie jej wdrożeniu, opracowaniu koncepcji wizualnej kampanii, oraz badaniu efektywności kampanii.

Kampania ma promować trzy grupy produktów: mleko i mleczka smakowe, sery dojrzewające (żółte) oraz jogurty. Celem kampanii jest edukacja w zakresie wartości i walorów mleka i produktów mlecznych, zwiększenie świadomości na temat składników odżywczych zawartych w mleku i produktach mlecznych wśród grupy docelowej kampanii, wzrost popularności mleka i produktów mlecznych wśród grupy docelowej, a także zwiększenie dostępu do informacji o mleku (jego wartościach, walorach,cechach).

Kampania ma być zrealizowana na terenie Polski i skierowana do dzieci i młodzieży w wieku 7 - 13 lat oraz ich opiekunów. Grupy docelowe kampanii to dzieci w wieku 7-13 lat. W tym wieku kształtują się nawyki żywieniowe, dzieci zaczynają dokonywać wyborów (wybór m.in. produktu, decyzje zakupowe), jednocześnie to grupa podatna na wszelkiego rodzaju mody i nowości. Przekaz reklamowy, który w sposób atrakcyjny będzie komunikował zalety picia mleka i spożywania produktów tworzonych na jego bazie, będzie budował pozytywne skojarzenia wokół pojęcia „mleko", co w konsekwencji będzie prowadzić do wytworzenia swego rodzaju mody na jego spożywanie. Dzięki temu wzrośnie efektywność kampanii reklamowej i zmiana nawyków żywieniowych.

Grupą docelową programu będą w szczególności dzieci i młodzież mieszkające w największych 20-stu miastach w Polsce: Wrocław, Bydgoszcz, Lublin, Gorzów Wielkopolski, Łódź, Kraków, Warszawa, Opole, Rzeszów, Białystok, Gdańsk, Katowice, Kielce, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Toruń, Gdynia i Częstochowa. W miastach tych mieszka w sumie 8 mln 200 tys. mieszkańców, co stanowi około 22 proc. mieszkańców Polski. Większe aglomeracje miejskie ułatwiają dotarcie do grup docelowych, a tym samym zwiększają zasięg prowadzonych działań. Większe skupiska umożliwiają prowadzenie komunikacji przy użyciu wielu nośników, a tym samym zwiększają skuteczność przekazu reklamowego. To w takich największych ośrodkach miejskich, tworzy się „styl życia", mody, które w sposób naturalny trafiają do odbiorców, w tym przypadku głównie do dzieci i młodzieży.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH