Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PIM wybierze firmę, która przygotuje i zrealizuje kampanię dotyczącą mleka

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ ARR
  • Data: 21-01-2015, 12:55

Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłosiły postępowanie na wybór firmy, która przygotuje i zrealizuje kampanię dotyczącą mleka i wybranych produktów mleczarskich.

Konsorcjum w składzie: Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zaprasza do składania ofert na przygotowanie i realizację 3-letniej kampanii dotyczącej mleka i wybranych produktów mleczarskich pt. „Mam kota na punkcie mleka" - kontynuacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH