Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Podsumowanie efektów programu „Mamy kota na punkcie mleka”

Dobiega końca drugi rok kampanii promocyjno-edukacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka”, której celem jest poszerzenie wiedzy na temat wartości odżywczych mleka i produktów mlecznych w diecie dzieci oraz nauka zasad prawidłowego odżywiania. Kampania jest skierowana do szkół, dzieci i ich rodziców. Efekty jakie osiągnął program zostały podsumowane podczas Konferencji Prasowej, która odbyła się 17 listopada br.

W ostatnim czasie dużo uwagi poświęca się tematowi nietolerancji laktozy (cukru mlecznego). Nietolerancja ta spowodowana jest niedoborem enzymu laktazy, który odpowiedzialny jest za rozkład laktozy w organizmie. Warto podkreślić fakt, iż nie dotyczy ona całego ogółu społeczeństwa, a jedynie około 25% – 30% populacji osób dorosłych w Polsce i w większości przypadków ma charakter przejściowy.

Organizatorzy, Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, podsumowali osiągnięcia prowadzonych działań podczas tegorocznej kampanii.

W programie zarejestrowanych jest 267 szkół, w tym 43 500 dzieci z całej Polski. Każda z placówek otrzymała pakiety edukacyjne, dzięki którym mogły przeprowadzić zajęcia informacyjne na temat zdrowych nawyków żywieniowych. Jak wiemy, dzieci uczą się najlepiej poprzez zabawę.

W ciągu tego roku do szkół, które przystąpiły do programu trafiły materiały edukacyjne cieszące się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród dzieci. Dzięki nim dzieci miały szansę sprawdzić swoją wiedzę na temat mleka i produktów mlecznych. A jak wiemy – najlepiej przyswajamy wiedzę podawaną w ciekawej formie.

Przekaz edukacyjny kampanii wspierany jest przez ekspertów, m.in. dietetyka, lekarza pediatrę, alergologa, a jego celem jest przekazywanie wiarygodnych informacji na temat mleka i produktów mleczarskich. Konferencja zamykająca drugi rok kampanii, sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka, odbyła się 17 listopada 2017 r.

Projekt „Mamy kota na punkcie mleka” realizowany jest przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka, sfinansowany ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mam kota na punkcie mleka RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.57
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.