Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Podsumowanie promocji mleka w warszawskich szkołach

Końcówka roku szkolnego to dobry czas na podsumowania, nauczyciele podsumowują wyniki nauki swoich uczniów, a organizatorzy kampanii wyniki programu „Mam kota na punkcie mleka".


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 28-06-2013, 10:15

Koci bohater, wraz z organizatorami, odwiedzili Szkołę Podstawową nr 11 im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Warszawie i w trakcie spotkania przedstawili najważniejsze informacje na jego temat. Kampania „Mam kota na punkcie mleka" odniosła bowiem duży sukces. W Warszawie przyłączyło się do niej 19 szkół podstawowych oraz gimnazjalnych. W całej Polsce natomiast swój udział w niej zadeklarowało ok. 700 placówek oświatowych, które zgłosiły blisko 70 000 dzieci.

Przyświeca nam prosta idea: edukacja poprzez zabawę - mówi Agnieszka Maliszewska, Dyrektor Polskiej Izby Mleka. Wszystkie szkoły, które zgłosiły chęć uczestniczenia w akcji „Mam kota na punkcie mleka" otrzymały bezpłatny pakiet materiałów edukacyjnych, wśród których znajdują się broszury dla uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Materiały te zawierają nie tylko zadania do realizacji w trakcie zajęć lekcyjnych, związane z mlekiem oraz jego przetworami, ale także praktyczne porady dlaczego warto włączać produkty mleczne do codziennego menu całej rodziny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Maliszewska RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT    /    Mam kota na punkcie mleka RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.