Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Polska Izba Mleka uczestnikiem Misji Wysokiego Szczebla Komisarza Phila Hogana do Dubaju

Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka po raz kolejny została wybrana w skład delegacji biznesowej towarzyszącej Komisarzowi Hoganowi podczas Misji Wysokiego Szczebla. Dyrektor Maliszewska reprezentuje polską branżę mleczarską podczas Misji, której celem jest promocja europejskich produktów rolno-spożywczych oraz zapewnienie im większego dostępu do rynku ZEA.

Polska Izba Mleka uczestnikiem Misji Wysokiego Szczebla Komisarza Phila Hogana do Dubaju
fot. materiały prasowe

W przeszłości, przedstawiciele Polskiej Izby Mleka uczestniczyli również w następujących Misjach Wysokiego Szczebla: do Chin i Japonii, Wietnamu, Singapuru i Indonezji, Kanady, Arabii Saudyjskiej i Iranu. Udział przedstawicieli PIM w Misjach Wysokiego Szczebla możliwy jest dzięki sfinansowaniu z Funduszu Promocji Mleka.

Unijny Komisarz ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Phil Hogan rozpoczął Misję Wysokiego Szczebla w Dubaju. Uczestnicy Misji w terminie 16-19 lutego br. przebywać będą w stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich, gdzie odwiedzą targi Guldfood 2019. Podczas Misji zaplanowanych zostało wiele seminariów biznesowych, wizyt w sieciach handlowych i spotkań B2B. Podczas licznych sesji konferencyjnych poruszone zostaną tematy związane z trendami konsumenckimi, przyszłością i rozwojem handlu.

Oferta produktów mleczarskich na emirackim rynku jest bardzo szeroka, począwszy od typowo lokalnego mleka wielbłądziego, a skończywszy na serach w stylu europejskim. Konsumenci z ZEA uważają produkty mleczarskie za podstawowe do bezpośredniego spożycia. Wiele potraw tradycyjnych zawiera przynajmniej jeden produkt mleczarski.

Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w ZEA jest wysoka i zróżnicowana. Duża jest popularność produktów do picia i jogurtów. Rynek sera rośnie – konsumenci coraz częściej wybierają niepakowane sery miękkie i pakowane sery twarde. Ostatnio na rynek weszły duże supermarkety, które proponują własne marki serów po niższych cenach. Jeśli chodzi o mleko do picia, popularne, zwłaszcza wśród dzieci, są schłodzone napoje smakowe. Z tego powodu produkcja powiększyła się o nowe smaki. Niemniej jednak, zważywszy na to, że jakość jest wyznaczana przez największe firmy, głównym czynnikiem decydującym jest cena.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.