Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Polski rynek mleczarski jest poukładany

Czy rynek mleczarski jest już nasycony i czy jest miejsce na nowych zagranicznych graczy ? Ogólnie ujmując temat można pokusić się o stwierdzenie, że jest on poukładany - mówi w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dorota Gorzkowska, współwłaściciel firmy Poland Food z Gniezna.

Polski rynek mleczarski jest poukładany
Dorota Gorzkowska, właściciel firmy Poland Food

Jej zdaniem, większych rewolucji w najbliższym czasie w tym temacie nie możemy się spodziewać. - Na pewno co jakiś czas musimy spodziewać się nowości, gdyż jak wiadomo klienta trzeba ,,kusić nowinkami,, i zaskakiwać. Tutaj nowości możemy spodziewać się z segmentem związanym ze zdrowym odżywianiem – uważa Dorota Gorzkowska.

Na pytanie czy możemy spodziewać się ekspansji z zagranicy, powiedziała, że pewnie tak, gdyż nie tylko my szukamy nowych rynków zbytu. - Już możemy zauważyć od paru lat obcesowość marek francuskich, niemieckich, czeskich a ostatnio i litewskich – mówi Gorzkowska.

Zaznacza jednak, że udział produktów zagranicznych na półce jest nieznaczny, chociaż ujmując globalnie gdybyśmy te produkty zastąpili naszymi rodzimymi, pozyskalibyśmy parę procent na naszą korzyść – naszych polskich producentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Gorzkowska RSS ALERT    /    Poland Food RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.19.203
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.