Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pozytywne oceny pierwszego roku kampanii Stawiam na Mleko

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2008, 13:55
Pozytywne oceny pierwszego roku kampanii Stawiam na Mleko

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich - Związek Rewizyjny podsumował pierwszy rok kampanii "Stawiam na Mleko". Projekt jest finansowany przez Unię Europejską (4,9 mln euro), budżet państwa (3 mln euro) oraz Fundusz Promocji Mleczarstwa.

Wyniki prezentował Krzysztof Przybyłowski, prezes spółki CAM Media S.A., która realizowała kampanię skierowaną przede wszystkim do dzieci i matek. Podkreślał, że celem kampanii przekonanie konsumentów (przede wszystkich mam i dzieci) do spożywania mleka i produktów mlecznych.

Kampania "Stawiam na Mleko" sprawiła, że 83,5 proc. mam będzie podawało dzieciom częściej produkty mleczne, 82,7 proc. mam będzie podawało dzieciom częściej mleko, 74,1 mam będzie spożywało więcej produktów mlecznych oraz 73,1 proc. mam będzie spożywało więcej mleka.

Podczas pierwszego roku odwiedzono 37 miast w północnej i wschodniej Polsce, odwiedzono 104 szkoły, wydano 570 tys. materiałów promocyjnych oraz ponad 91 tys. gadżetów reklamowych. W promocji ulicznej wzięło udział 10 550 osób.

W przyszłym roku ma zostać odwiedzone kolejne 36 miast i 108 szkół podstawowych, nakręcone zostaną dwa nowe spoty reklamowe i zostaną wyemitowane 140 razy w TVP 1 i TVP 2.Ponad to planowana jest emisja 18 reklam modułowych w prasie kobiecej i wydanie 450 tys. materiałów POS i 62 tys. gadżetów reklamowych. Twarzą kampanii podobnie jak w minionym roku będzie Ilona Felicjańska.

Waldemar Broś, zastępca prezesa zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich podkreślał: - Kampania jest skierowana głównie do dzieci, więc jej efekty będą widoczne dopiero za klika lat. Równocześnie podkreślał, że udało się zatrzymać spadający trend spożycia mleka w naszym kraju.

Kampania ma trwać trzy lata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kotowski 26-11-2008, 18:33:
Kampania jest wyjątkowo mało wyrazista, nawet na tle innych też nierewelacyjnych kampanii mleka np. Mlekosław! Coś trzeba zrobić bo umrze śmiercią naturalną! A szkoda bo sektor mleczarski wyjątkowo wymaga wsparcia w przededniu kryzysu!!! Rzeczywiście ocena wykonawców nie budzi zaufania no i okres za krótki aby coś z tego można było wnioskować. Kampania zjada wszystkie pieniądze mleczarzy na promocję, szkolenia, badania!
  • ciekawy 25-11-2008, 14:57:
Kto oceniał kampanię ? Wykonawcy ?
  • Wielbicielka mleka 25-11-2008, 14:45:
Ponad 80 proc. mam będzie podawało dzieciom częściej produkty mleczne i mleko!!!!! - takie sa efekty kampani. Ale o jakie 80% chodzi? Wszystkich mam w całej Polsce - bo nie wydaje mi się???........... jak to zmierzono? I kiedy? Rozumiem, że zanim ruszyła kampania tez wykonano podobne badania i określono ile mam nie podaje dzieciom mleka.... Ile?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH