Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes ARR: Działania promocyjne żywności muszą być dobrze przemyślane

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, www.portalspożywczy.pl
  • Data: 08-03-2011, 14:33
Prezes ARR: Działania promocyjne żywności muszą być dobrze przemyślane
Władysław Łukasik, prezes ARR

Aby działania promocyjne żywności były skuteczne, trzeba je dobrze i długofalowo zaplanować oraz konsekwentnie realizować - powiedział Władysław Łukasik, prezes Agencji Rynku Rolnego.

Zdaniem prezesa ARR, przy planowaniu programów promocyjnych trzeba brać pod uwagę sam produkt, jakie jego cechy chcemy podkreślić i dlaczego, rynek docelowy, a także docelowy klient.

- Odpowiednio przeprowadzona promocja żywności jest ważna dla producentów i przetwórców, gdyż pozwala zwiększać im sprzedaż i zdobywać nowy rynki, a także dla konsumentów, gdyż dostarcza im wiedzy do podejmowania decyzji zakupowych - mówił prezes Łukasik podczas konferencji organizowanej 8 marca 2011r przez ARR pt. "Działania promocyjne na rynkach wybranych produktów rolnych - doświadczenia polskie".

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH