Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes ARR: Marki wspólne są dobre także dla dużych producentów

- Uważam, że godnym uwagi jest pomysł rozwijania marek wspólnych przez kilku polskich producentów. Może to być dobre rozwiązanie zarówno dla mniejszych jak i dużych przedsiębiorstw - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Władysław Łukasik, prezes Agencji Rynku Rolnego.

Prezes ARR: Marki wspólne są dobre także dla dużych producentów
Władysław Łukasik, prezes ARR

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 06-02-2011, 11:03

- W dyskusji na temat marek wspólnych jaka miała miejsce na łamach serwisu portaluspożywczy.pl pojawiły się głosy, że jest to dobre rozwiązanie dla małych producentów. Tymczasem jest to także korzystne dla dużych firm - uważa Władysław Łukasik.

- Nawet te polskie firmy, które uważają się za duże i silne mogą na tym skorzystać. Trzeba zauważyć, że duże i silne przedsiębiorstwo w skali kraju nie jest takie w skali Europy czy świata. Moim zdaniem, duzi producenci żywności powinni rozważyć stworzenie i promowanie wspólnych marek na rynki zewnętrzne. Mamy wspaniale rozwijający się rynek chiński czy azjatycki w ogóle, ale nie ma tam silnych polskich marek, a ich wypromowanie przekracza możliwości pojedynczych firm - zauważa szef ARR.

Jego zdaniem, jest to także korzystne dla małych i średnich przedsiębiorstw, których samodzielnie nie stać na drogie kampanie promocyjne. Prezes Łukasik zaznacza, że tworzenie wspólnych marek nie jest dla każdego, ani nie jest łatwe, ale warto rozważyć taką opcję.

Agencja Rynku Rolnego ma do rozdysponowania 30 milionów euro na działania promocyjne dla polskich przedsiębiorstw. Jak to tej pory wykorzystano niewielką część tej sumy. - Ponadto jesteśmy przed nowym okresem programowania wydatków i być może dobrze przygotowane i uargumentowane wnioski mogą wpłynąć na kształt przyszłych regulacji - dodaje prezes Łukasik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Władysław Łukasik RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.