Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Ceko: Jeśli produktu nie ma na półce, to nikt go nie kupi

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-10-2012, 13:39
Prezes Ceko: Jeśli produktu nie ma na półce, to nikt go nie kupi
Dariusz Zieliński, prezes Ceko

Ważna jest dobra i trwała współpraca z dystrybucją. Wraz ze wzrostem popytu, rośnie znaczenie wspólpracy z handlem. Jeżeli nie ma produktu na sklepowej półce, to nikt go nie kupi, nawet, jeśli byłby najlepszy - powiedział podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Dariusz Zieliński, prezes Ceko.

Jako jedną z metod budowy marki firmy, jest współpraca z sieciami handlowymi i produkcja pod markami własnymi sieci. - Jeśli taka współpraca jest prowadzona z głową, pozwoli zebrać kapitał na rozwinięcie i promocje własnej marki firmy. Aby bowiem być w stanie stworzyć i skuteczne wypromować markę potrzebne są duże pieniądze - mówił prezes Zieliński.

Zauważył także, że rośnie w Polsce sprzedaż mleczarskich artykułów importowanych. Nie jest to w prawdzie obecnie dużym zagrożeniem dla rodzimych producentów, ale trzeba, jego zdaniem, ten trend obserwować.

Podobał się artykuł? Podziel się!
PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH