Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes Ceko: Konsumenci poza ceną patrzą na smak i wartości odżywcze

Cieszy, że nasze mleczarnie ciągle wprowadzają do oferty nowe, lepsze jakościowo, lepiej opakowane i trwalsze wyroby mleczarskie. Producenci cały czas poszukują innowacyjnych rozwiązań pozwalających się wyróżnić na rynku. Coraz większa rzesza klientów zwraca uwagę poza ceną na walory smakowe oraz wartości odżywcze produktów - mówi Dariusz Zieliński, prezes Ceko sp. z o.o.

Prezes Ceko: Konsumenci poza ceną patrzą na smak i wartości odżywcze
Dariusz Zieliski, prezes Ceko /fot. PTWP

Powoduje to również wzrost podaży produktów mleczarskich z segmentu premium, które są w stanie konkurować z wyrobami importowanymi tej klasy.

W ten trend wpisuje się nowa marka firmy Ceko. - Ceko rozwija nową markę serów dojrzewających. To marka „Sery z Goliszewa”. Prosta nazwa, która nie jest sztucznym marketingowym tworem, ale wynika wprost z naszego pochodzenia, kultury i filozofii działania. W porównaniu z gigantami branży mleczarskiej jesteśmy stosunkowo małą serownią, o niewielkiej skali produkcji i o rodzinnym charakterze. Pracują u nas całe rodziny serowarów, często ludzi z prawdziwą pasją do tego zawodu, przekazywaną z ojca na syna. I właśnie na tym postanowiliśmy zbudować naszą markę, bo dzisiejszy konsument oczekuje nade wszystko autentyczności i przejrzystości, zwłaszcza od producentów żywności. Od stycznia ruszyliśmy z komunikacją „Serów z Goliszewa”. Nie jest to standardowa kampania reklamowa, raczej dialog z konsumentem, udzielanie mu rzetelnej informacji i odpowiedzi na pytania, które zadaje – albo nam bezpośrednio na Facebooku czy Instagramie albo pośrednio wyszukiwarce Google – mówi Dariusz Zieliński.

Na stronie www.seryzgoliszewa.pl dwaj serowarzy z Goliszewa, wieloletni pracownik Jacek wraz ze swoim synem Mikołajem, odkrywają przed konsumentami tajniki serowarstwa. Pojawiamy się wszędzie tam, gdzie internauci szukają informacji o zdrowej, naturalnej żywności. Mamy też profile w mediach społecznościowych, gdzie wdajemy się w otwarty, bezpośredni dialog z ludźmi. Po 2 miesiącach kampanii już widzimy że ta forma komunikacji jest bardzo doceniana, ludzie są aktywni, zadają pytania, w komentarzach polecają sobie wzajemnie poszczególne produkty, radzą gdzie je kupić w swojej miejscowości.

- Niestety dostępność naszych produktów nie jest jeszcze tak powszechna, jakbyśmy sobie tego życzyli, dlatego największy nacisk w 2017 kładziemy na zwiększanie dystrybucji. Organizujemy również serie degustacji w wybranych sklepach. A najbardziej cieszy to, że już widzimy sprzedażowe efekty tych działań – mówi prezes Zieliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Zieliński RSS ALERT    /    Ceko RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    Sery z Goliszewa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.63.218
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.