Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Ceko: Konsumenci poza ceną patrzą na smak i wartości odżywcze

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 03-07-2017, 12:32
Prezes Ceko: Konsumenci poza ceną patrzą na smak i wartości odżywcze
Dariusz Zieliski, prezes Ceko /fot. PTWP

Cieszy, że nasze mleczarnie ciągle wprowadzają do oferty nowe, lepsze jakościowo, lepiej opakowane i trwalsze wyroby mleczarskie. Producenci cały czas poszukują innowacyjnych rozwiązań pozwalających się wyróżnić na rynku. Coraz większa rzesza klientów zwraca uwagę poza ceną na walory smakowe oraz wartości odżywcze produktów - mówi Dariusz Zieliński, prezes Ceko sp. z o.o.

Powoduje to również wzrost podaży produktów mleczarskich z segmentu premium, które są w stanie konkurować z wyrobami importowanymi tej klasy.

W ten trend wpisuje się nowa marka firmy Ceko. - Ceko rozwija nową markę serów dojrzewających. To marka „Sery z Goliszewa”. Prosta nazwa, która nie jest sztucznym marketingowym tworem, ale wynika wprost z naszego pochodzenia, kultury i filozofii działania. W porównaniu z gigantami branży mleczarskiej jesteśmy stosunkowo małą serownią, o niewielkiej skali produkcji i o rodzinnym charakterze. Pracują u nas całe rodziny serowarów, często ludzi z prawdziwą pasją do tego zawodu, przekazywaną z ojca na syna. I właśnie na tym postanowiliśmy zbudować naszą markę, bo dzisiejszy konsument oczekuje nade wszystko autentyczności i przejrzystości, zwłaszcza od producentów żywności. Od stycznia ruszyliśmy z komunikacją „Serów z Goliszewa”. Nie jest to standardowa kampania reklamowa, raczej dialog z konsumentem, udzielanie mu rzetelnej informacji i odpowiedzi na pytania, które zadaje – albo nam bezpośrednio na Facebooku czy Instagramie albo pośrednio wyszukiwarce Google – mówi Dariusz Zieliński.

Na stronie www.seryzgoliszewa.pl dwaj serowarzy z Goliszewa, wieloletni pracownik Jacek wraz ze swoim synem Mikołajem, odkrywają przed konsumentami tajniki serowarstwa. Pojawiamy się wszędzie tam, gdzie internauci szukają informacji o zdrowej, naturalnej żywności. Mamy też profile w mediach społecznościowych, gdzie wdajemy się w otwarty, bezpośredni dialog z ludźmi. Po 2 miesiącach kampanii już widzimy że ta forma komunikacji jest bardzo doceniana, ludzie są aktywni, zadają pytania, w komentarzach polecają sobie wzajemnie poszczególne produkty, radzą gdzie je kupić w swojej miejscowości.

- Niestety dostępność naszych produktów nie jest jeszcze tak powszechna, jakbyśmy sobie tego życzyli, dlatego największy nacisk w 2017 kładziemy na zwiększanie dystrybucji. Organizujemy również serie degustacji w wybranych sklepach. A najbardziej cieszy to, że już widzimy sprzedażowe efekty tych działań – mówi prezes Zieliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH