Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hochalnd: Sieci handlowe zmuszają producentów do innowacyjności

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 28-03-2012, 11:42
Prezes Hochalnd: Sieci handlowe zmuszają producentów do innowacyjności
Jacek Migrała, prezes Hochland Polska

Współpraca z sieciami handlowymi zmusza producentów do większej innowacyjności. Przede wszystkim jeśli chodzi o dostosowanie opakowań do wymagań półki konkretnej sieci - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Migrała, prezes i dyrektor generalny Hochland Polska.

Mam tu na myśli różnego rodzaju opakowania displayowe i palety prezentacyjne, pozwalające maksymalnie wykorzystać potencjał półki sklepowej. Natomiast konieczności innowacji produktowej nie wiązałbym z faktem współpracy z sieciami handlowymi - mówi prezes Migrała.

Jednym z najświeższych przykładów jest innowacyjne wprowadzenie na rynek ostatniej nowości firmy produktowej krążka Hochland biało - czerwonego, przygotowanego w wersji limitowanej, specjalnie na zbliżające się EURO. Taktyka, strategia i doskonała współpraca sztabów szkoleniowych pozwoliły finalnie przygotować naszego biało - czerwonego zawodnika tak, aby w wyjątkowym roku był najlepszy w swojej klasie.

- Wprowadzenie krążka biało - czerwonego poparte zostało kompleksowym planem wsparcia, począwszy od specjalnie przygotowanych materiałów dla partnerów handlowych Hochland w kanale nowoczesnym, którym zaproponowano starter packi z nowym produktem, materiałami informacyjnymi i sportowym upominkiem - mówi prezes Hochalnd.

Droga biało - czerwonego do rynku zaczyna się właśnie tutaj. Kolejnym elementem planu są materiały wspierające
sprzedaż w sklepach detalicznych, elementy komunikujące kupującym nowy produkt zostały zaprojektowane dla każdego strategicznego miejsca w sklepie. Krążek biało - czerwony postanowił podbić serca wszystkich konsumentów, stąd do lady chłodniczej przygotowano cały zestaw specjalnych POS-ów: podstawki pod produkty, mini bramki etc... Dodatkowo jesteśmy aktywni w prasie fachowej, także w Internecie w ramach promocji Mistrzostwa do Kuchni z biało czerwonym na seromaniacy.pl i Facebook'u, a wkrótce będziemy w telewizji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • PRIX 30-03-2012, 09:47:
Głównie chodzi o to że sieci chcą mieć te innowacje ale nie chcą za nie płacić. Np wprowadzenie aplikacji do mleka UHT w postaci nakrętki kilka lat temu spowodowało że spadły wydajności linii wzrosły znacznie koszty opakowania. zaczął zarabiać z jednej strony serwis urządzeń a z drugiej strony zaczął się wyścig sieci kto zrobi coś nowego. Niestety większość tych innowacji jest kosztem zakładów.
  • MD 29-03-2012, 09:11:
Przykro, że na Hochlandzie "wymuszają". W zakładach mleczarskich kadra sama występuje z inicjatywami innowacyjności i sama je wdraża.
Życzę lepszej kadry kierowniczej w Hochland.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH