Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hochland: Media nakręciły spiralę strachu przed kryzysem

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-01-2013, 10:36
Prezes Hochland: Media nakręciły spiralę strachu przed kryzysem
Jacek Migrała, dyrektor generalny i prezes Hochland Polska

Dla mleczarstwa w Polsce rok 2012 był z pewnością trudniejszy rok niż 2011 i 2010. Spirala strachu przed kryzysem, nakręcona przez media tworzyła atmosferę zagrożenia rynkowego. W efekcie decyzje zakupowe były podejmowane dużo ostrożniej, a i wydawane budżety domowe były mniejsze - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Migrała, dyrektor generalny i prezes Hochland Polska.

Na szczęście eksperci prognozują dobry czas dla polskiej branży spożywczej.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, rynek sera w Polsce notuje wzrost w długim okresie, wartość sprzedaży rośnie o ponad 8 proc., a wolumen o ponad 5 proc. Hochland w długim okresie odnotowuje wzrost wartości sprzedaży o 5 proc. oraz wzrost wolumenu o 4,2 proc. - Wśród głównych producentów w długim okresie Hochland z udziałem 11,2 proc. zajmuje drugą pozycję w rankingu, przy czym Marki Własne są zdecydowanym liderem rankingu producentów sera w Polsce - mówi Jacek Migrała.

Podkreśla, że rok 2012 był Hochland Polska rokiem dobrym, niesłabnącego entuzjazmu, pomysłowości i kreatywności w umacnianiu pozycji na półce oraz ogromnej satysfakcji z osiągania wspólnie sukcesów. - Silna marka Hochland w Polsce to przede wszystkim marka dochodowa. Jest to także marka, która ma potencjał i się rozwija. Budowanie silnej marki to wynik dobrego przywództwa wewnątrz firmy, satysfakcji pracowników i przeżyć klientów. Udało się nam zbudować nową komunikacją dla serów topionych Hochland i nową odsłonę dla Almette bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów - wymienia szef Hochlandu.

Sporo nowych idei wdrożyliśmy w obszarze szeroko pojętej sprzedaży, obsługi klientów, gruntownie i z sukcesem przebudowaliśmy dział sprzedaży. Wprowadziliśmy na rynek kilka nowości rynkowych, między innymi krążki serów topionych Hochland Biały - Czerwony i Twój Wybór, czy też plastry serów topionych Hochland Z salami, w wersji limitowanej - mówi prezes Migrała.

Zaznacza, że firma jest aktywna w internecie, ma nowe strony internetowe www.hochland.pl i www.almette.pl, których koncepcje są spójne z nowymi komunikacjami. Także aktywności prowadzone w ramach serwisu seromaniacy.pl, były spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. - Zwiększamy nacisk na integrację komunikacji typu media relations oraz social media relations, nasze marki mają już w sumie 50 tysięcy fanów na Facebook-u. Podążamy w dobrze obranym kierunku cały czas dostosowując i wykorzystując optymalne narzędzia w budowaniu stabilnej pozycji innowacyjnego lidera rynkowego - puentuje Jacek Migrała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dex 11-01-2013, 11:09:
no tak... przecież wszelkie 'decyzje zakupowe' oraz 'wydawane budżety domowe' w 100% uzależniliśmy od "niezależnych" mediów i od tego co tam opowiadają Miś Przytulanka Kraśko i inne pacynki i gadające głowy...hehe
Mam nadzieję tylko, że 'spirala strachu' nakręcona przez wspomniane "media" nie sparaliżowała samego 'mleczarstwa w Polsce'...
dobrze, że są jeszcze 'eksperci' którzy prognozują 'dobre czasy' uffff..
  • pracownik 10-01-2013, 10:45:
no tak, taki Pan Prezes to on ma kryzys wyłacznie w mediach.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.