Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Hochland: Nie ma szans na wypromowanie polskich marek za granicą

Uważam, że w najbliższym czasie polskie brandy na rynkach międzynarodowych nie zaistnieją. Nie ma żadnych przesłanek, które by na to wskazywały - mówił podczas III Forum Rynku Spożywczego Mirosław Steć, prezes Hochland Polska.

Prezes Hochland: Nie ma szans na wypromowanie polskich marek za granicą
Mirosław Steć, prezes Hochland Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 06-12-2010, 13:21

Prezes Steć podkreślał, że jeśli firma sama nie wypromuje swojej marki na rynkach zagranicznych, to nikt tego za nią nie zrobi. - Każda firma musi liczyć tylko na siebie. Nikt za nikogo niczego nie zrobi. Uważam, że obecnie nie ma szans, aby polskie marki stały się rozpoznawalne na świecie - mówił Mirosław Steć.

Jego zdaniem, możemy eksportować pod markami własnymi sieci handlowych, możemy produkować nakładczo dla właścicieli innych marek, natomiast wypromowanie własnej marki za granicą rodzi szereg pytań. - Aby mówić o promocji polskich marek mleczarskich za granicami Polski, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: za jaką granicą chcemy wypromować nasze marki, ile to kosztuje, kto ma na to pieniądze i kto będzie skłonny aż tak zaryzykować. Ile jest znanych, rozpoznawalnych polskich produktów za granicą oprócz wódki? - pytał prezes Hochlandu.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

Więcej na temat III Forum Rynku Spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosław Steć RSS ALERT    /    Hochland RSS ALERT    /    III Forum Rynku Spożywczego RSS ALERT    /    eksport produktów mleczarskich RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • sonia 2010-12-10 21:03:29
    A i zapewne dlatego Hochland rezygnuje z współpracy z Bellem i będzie już sam sprzedawał swoje produkty i marki w Czechach? Coś naciągana ta wypowiedź.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.124.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.