Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Jogo: Wierzę, że odrodzi się rynek galanterii mleczarskiej

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-10-2013, 14:59
Prezes Jogo: Wierzę, że odrodzi się rynek galanterii mleczarskiej
Krzysztof Jankowski, prezes Jogo, Łódzkiej Spółdzielni Mleczarskiej /fot.PTWP

Obecnie rynek galanterii mleczarskiej jest w kryzysie. Wpływa na to ogólna zła sytuacja gospodarcza kraju, rosnące bezrobocia, ale także wysokie ceny mleka. Nie mniej wierzę, że odrodzi się rynek galanterii - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Krzysztof Jankowski, prezes Jogo, Łódzkiej Spółdzielni Mleczarskiej.

Jego zdaniem, jeśli upadną polscy producenci galanterii mleczarskiej, to natychmiast na ich miejsce wejdą firmy zagraniczne. - Polscy konsumenci odczują to przede wszystkim po znacznym wzroście cen produktów takich jak jogurty, serki itp. Ponadto polska galanteria zawiera znacznie mniej dodatków niż analogiczne wyroby zagraniczne - zaznacza Krzysztof Jankowski.

W jego ocenie obecna sytuacja producentów galanterii nie jest dobra. - Teraz jest koniunktura na produkty eksportowe, natomiast galanteria to przede wszystkim rynek wewnętrzny, który jest teraz bardzo trudny. Rośnie bezrobocie, przez co ludzie nie mają pieniędzy i ograniczają konsumpcję lub wybierają tańsze alternatywy - mówi.

Szef Jogo zauważa, że galanteria nie jest produktem eksportowym jak sery, mleko w proszku czy masło. - Przede wszystkim wyrobów galanteryjnych nie da się wysłać na odległe rynki, a poza tym te produkty nie zawsze są mile widziane. Każdy stara się chronić swój rynek i swoich producentów. - podkreśla prezes Jankowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • JARTON 30-10-2013, 21:42:
MOIM ZDANIEM JOGO TO JEDNA Z CZOŁOWYCH FIRM W POLSCE JEŚLI CHODZI O JAKOŚC PRODUKTÓW . NIESTETY NASI KONSUMENCI NIE POTRAFIĄ DOCENIĆ BARDZO DOBREGO POLSKIEGO PRODUKTU . SĄ ZAPATRZENI W CHŁAM Z REKLAMY , KTÓRY IM WPYCHA DUŻY KONCERN . PROSZĘ MI WIERZYĆ , ŻE GDYBY POLSKIE MLECZARNIE I MASARNIE MIAŁY LEPSZYCH MARKETINGOWCÓW TO WIĘKSZOŚĆ ZAGRANICZNYCH KONCERNÓW POZA WYJĄTKAMI NIE MIAŁA BY SZANSY TU SPRZEDAWAĆ SWOICH PRODUKTÓW .SZKODA , ŻE ŚWIADOMOŚC POLSKIEGO KONSUMENTA JEST TAKA NISKA . ŚWIADOMEGO WYBORU POWINNO SIĘ KONSUMENTÓW UCZYĆ JUŻOD DZIECIŃSTWA , OT CHOĆBY PRZEZ TAKIE PROGRAMY JAK ,,WIEM CO JEM " . MOŻE WTEDY NIE BYŁOBY TERAZ TEJ DYSKUSJI
  • s 28-10-2013, 13:09:
Komentarz został usunięty za złamanie regulaminu forum.
  • amator 26-10-2013, 19:17:
Niestety Polacy nie potrafią jeszcze przed zakupem sprawdzić gdzie dany produkt został syprodukowany: PL czy D, NL, itp....

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH