Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Jogser: Rynek mleczarski jest nieprzewidywalny

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2009, 09:28
Prezes Jogser: Rynek mleczarski jest nieprzewidywalny

- Po wielkim boomie roku 2007 i bardzo trudnym roku 2008, rynek mleczarski jest praktycznie nie przewidywalny - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Krystyna Widera, prezes Jogser.

- Ostatnie dwa lata pokazały jak szybko może się zmieniać sytuacja w mleczarstwie i wszelkie próby przewidywania rozwoju sytuacji uważam za bezcelowe - mówi Krystyna Widera.

- O polityce gospodarczej, w tym mleczarskiej jak np. system kwotowania produkcji mleka, decydują politycy. Nie czuje się upoważniona do komentowania decyzji, na które nie mam wpływu - mówi prezes Widera.

Spółdzielnia Mleczarska Jogser oferuje swoim klientom przede wszystkim galanterię mleczarską: serki, jogurty naturalne, kefiry, pełną gamę śmietan, śmietankę oraz mleko spożywcze. Liderem wśród oferowanych przez spółdzielnię produktów są serki homogenizowane: półtłusty, wanilinowy, truskawkowy, brzoskwiniowy, owoce leśne, wiśniowy, waniliowy z rodzynkami oraz nowy smak stracciatella.

Spółdzielnia Jogser sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem sieci handlowych, wyspecjalizowanych hurtowni i sklepów detalicznych. Istnieje od 1927 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • MARIA 16-02-2010, 11:33:
DAJE PANI CZADU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dr Andrzej Fetliński-Food Concept 18-06-2009, 10:17:
Oczywiście patrząc tylko z perspektywy polskiego rozdrobnionego mleczarstwa, rynek zawsze będzie "nieprzewidywalny" lub niezrozumiały.Cyba nie dostrzegamy, że już jesteśmy w epoce postindustrialnej i żyjemy w epoce rewolucji społeczno -ekonomicznej spowodowanej niespotykaną dynamiką przepływu informacji, Internet, telefonia komórkowa, GPS, ERP oraz eksplozją ilości informacji i wiedzy.
Otworzył się nieograniczony geograficzny globalny zasięg firm i organizacji. Zmiany demograficzne, spowodowały powstanie nowych światowych rynków, Indie, Chiny, Brazylia, Rosja. Obserwujemy zniesienie granic między wnętrzem organizacji czy firmy a ich otoczeniem społecznym i ekonomicznym.
Punktem odniesienia dla organizacji/firmy jest tyko to co się dzieje na zewnętrznym terytorium społecznym i ekonomicznym. Jutro jest synonimem możliwości organizacji i firm.
Aby skutecznie funkcjonować w tych absolutnie nowych warunkach, trzeba się otrząsnąć z przeszłości i zdobyć wolność do kreowania przyszłości. Rozumieć co się dzieje w makroekonomii w skali całego globu, znać doskonale przyszłe trendy w odżywianiu i biotechnologii. Należy wiedzieć iż, współczesne Firmy i organizacje tworzy wiedza, umiejętności i relacje pracowników, zdolne do efektywnego i zorganizowanego wdrażania wciąż nowych rozwiązań, oczekiwanych przez współczesnego konsumenta.Sądzę,że w warunkach rozproszonego potencjału wytwórczego polskiego mleczarstwa, postindustrialne zarządzanie jest wykluczone, zaś sięganie do instrumentów sprzed 20-lat i marzenia o autarkii w czasie globalizacji to niebezpieczne utopie.
  • Dr Andrzej Fetliński-Food Concept 18-06-2009, 10:17:
Oczywiście patrząc tylko z perspektywy polskiego rozdrobnionego mleczarstwa, rynek zawsze będzie "nieprzewidywalny" lub niezrozumiały.Cyba nie dostrzegamy, że już jesteśmy w epoce postindustrialnej i żyjemy w epoce rewolucji społeczno -ekonomicznej spowodowanej niespotykaną dynamiką przepływu informacji, Internet, telefonia komórkowa, GPS, ERP oraz eksplozją ilości informacji i wiedzy.
Otworzył się nieograniczony geograficzny globalny zasięg firm i organizacji. Zmiany demograficzne, spowodowały powstanie nowych światowych rynków, Indie, Chiny, Brazylia, Rosja. Obserwujemy zniesienie granic między wnętrzem organizacji czy firmy a ich otoczeniem społecznym i ekonomicznym.
Punktem odniesienia dla organizacji/firmy jest tyko to co się dzieje na zewnętrznym terytorium społecznym i ekonomicznym. Jutro jest synonimem możliwości organizacji i firm.
Aby skutecznie funkcjonować w tych absolutnie nowych warunkach, trzeba się otrząsnąć z przeszłości i zdobyć wolność do kreowania przyszłości. Rozumieć co się dzieje w makroekonomii w skali całego globu, znać doskonale przyszłe trendy w odżywianiu i biotechnologii. Należy wiedzieć iż, współczesne Firmy i organizacje tworzy wiedza, umiejętności i relacje pracowników, zdolne do efektywnego i zorganizowanego wdrażania wciąż nowych rozwiązań, oczekiwanych przez współczesnego konsumenta.Sądzę,że w warunkach rozproszonego potencjału wytwórczego polskiego mleczarstwa, postindustrialne zarządzanie jest wykluczone, zaś sięganie do instrumentów sprzed 20-lat i marzenia o autarkii w czasie globalizacji to niebezpieczne utopie.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH