Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KSM: Promocja mleka ma przełożenie na zdrowie społeczeństwa

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 19-10-2010, 11:20
Prezes KSM: Promocja mleka ma przełożenie na zdrowie społeczeństwa

Fundusz Promocji Mleka jest bardzo potrzebny, gdyż spożycie mleka jest zbyt małe. Ma to znaczenie dla zdrowia całego społeczeństwa. Zwłaszcza jest to ważne, by dziewczyny do 20. roku życia piły mleko, aby później nie miały problemów z osteoporozą - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Klemens Ciesielski, prezes Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy.

Prezes Ciesielski podkreśla, że szkoda akcji Szklanka Mleka, w realizacji której Polska była na pierwszym miejscu Europie. - Uważam, że przyzwyczajenie do picia mleka trzeba zaczynać jak najwcześniej i ta akcja była nieoceniona. Bardzo źle się stało, że zabrakło na nią pieniędzy. Aby ją zniszczyć nagłośniono, że gdzieś tam dzieci się rzucały kartonikami. Tego nie da się uniknąć, a nagłośnienie tego przyniosło szkodę całemu programowi i jego nie wątpliwie pozytywnym rezultatom - uważa Klemens Ciesielski.

Prezes Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy zwraca uwagę, że inne społeczeństwa także stawiają na promocję mleka. - Podobną akcję wprowadzono w Chinach, ale tam pod hasłem „Pij Mleko, będziesz wyższy".

Chiny mają jedną z najwyższych na świecie dynamikę rozwoju mleczarstwa. Są już trzecim producentem mleka na świecie.

Więcej można przeczytać w artykułach:
Polska otrzymała największe wsparcie w ramach Szklanki Mleka
ARR: szklanka mleka dla 2,3 mln uczniów podstawówek

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Prada 19-10-2010, 13:54:
Proszę państwa, trochę to zalatuje hipokryzją, gdy producent czy przetwórca mleka zachęca do jego spożywania, podpierając się argumentami o "zdrowiu" społeczeństwa. To akcja marketingowa, która ma wygenerować większy popyt, więc siłą rzeczy - zapewnić zbyt przetwórcom.
A dlaczego "dziewczyny do 20. roku życia" a nie np do 21-go? Co za bzdura...:/
  • Mlekopij 19-10-2010, 13:03:
O czym mówi Pan Klemes? Panie Ciesielski, akcja Szklanka Mleka trwa. Jak to zabrakło pieniędzy? Pan Szanowny widać ostatnie miesiące na obczyźnie przebywał, bo akurat w tym roku na Szklankę Mleka pieniędzy wystarczyło. Dla jasności - dzieci piją mleko 3 razy w tygodniu- białe za darmo, do smakowego dopłacają (ale cenę grubo poniżej rynkowej).
Owszem, był czas kiedy dzieci piły mleko 5 razy w tygodniu i warto do tego wrócić, ale nie można mówić Szanowny Panie, o tej akcji jak o wydarzeniu historycznym. Ona trwa i niech się rozwija.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH