Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KSM: Więcej środków z FPM powinno iść na bezpośrednią promocję mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 07-07-2017, 12:59
Prezes KSM: Więcej środków z FPM powinno iść na bezpośrednią promocję mleka
Klemens Ciesielski, prezes KSM

Moim zdaniem, jednak więcej środków z Funduszu Promocji Mleka powinno być przeznaczonych na bezpośrednią promocję mleka, także z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod i środków przekazu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Klemens Ciesielski, prezes Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy.

Mam na myśli m.in. media społecznościowe. Trzeba tam pokazywać, że mleko jest zdrowe – dodaje prezes Ciesielski.

Prezes KSM docenia jednak fakt, że Fundusz Promocji Mleka w ogóle jest i działa. - Z punktu widzenia Krajowego Stowarzyszenia Mleczarzy pomaga nam uczestniczyć w organizacjach międzynarodowych, gdyż sami nie bylibyśmy w stanie opłacić składek członkowskich. Dzięki temu możemy uczestniczyć w różnych wydarzeniach czy konsultacjach – mówi Klemens Ciesielski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH