Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KZSM: Naszym obowiązkiem jest pozyskiwać pieniądze z Unii

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2010, 11:07
Prezes KZSM: Naszym obowiązkiem jest pozyskiwać pieniądze z Unii

Ktokolwiek zaniedbuje pozyskiwanie środków z UE, powinien się zastanowić się, czy jest naprawdę potrzebny w danej branży. Nie mamy prawa zaniedbać możliwości pozyskania pieniędzy z kasy unijnej. Gdybyśmy mieli już spożycie na poziomie średniej unijnej, czyli około 350 kg na osobę, moglibyśmy pofolgować, ale w obecnej sytuacji nie mamy takiego prawa - powiedział dla serwisu portalspozywczy.pl Waldemar Broś, prezes KZSM.

Chcę także zwrócić uwagę na fakt, że środki jakimi będzie dysponował Fundusz Promocji Mleka będą bardzo skromne w skali kraju. Będzie to tylko około 9,5 mln zł, o ile wszystkie pieniądze wpłyną. Dlatego nie chcemy brać pieniędzy z Funduszu, które są mozolnie zbieranie od naszych podmiotów, a będziemy zabiegać o środki unijne - podkreśla prezes KZSM.

Osoby, które znają się na promocji wiedzą, że pieniądze Funduszu w skali kraju są naprawdę zbyt skromne. Dlatego jest naszym obowiązkiem, ale także każdego, kto chce cokolwiek zrobić dla polskiego mleczarstwa, to sięgać, a nawet wydzierać wszelkie możliwe pieniądze z Unii Europejskiej. Przecież Polska płaci bardzo dużą składkę, bo dziewiątą w skali całej Unii. Wyprzedzamy o sześć pozycji starą piętnastkę, więc kraje dużo bogatsze od nas - mówi prezes Broś.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich chce zrobić drugą edycję programu Stawiam na Mleko. - Złożyliśmy koncepcje programu do ARR, zaleciła nam pewne uzupełnienia, zostały one zaniesione i podpisane przeze nie. Program opiewa na 3 lata, na sumę 3,6 tys. euro. Jest to program zdecydowanie tańszy od poprzedniego, gdyż pierwsza edycja kosztowała około 10 mln euro. Zasady chcemy pozostawić te same, czyli stawiamy na pracę u podstaw. Kampania miałby się ponownie opierać na dojeździe do szkół oraz organizacja pikników tematycznych. Czyli chcemy poprzez zabawę budować wiedzę o mleku - mówi Waldemar Broś.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • uważający co spożywa 17-02-2010, 01:12:
reklama dźwignią handlu, więc reklamujmu i nie oglądajmu ochydnych reklam mlekowity. Widziałem reklame stawiam na mleko (chyba 1) w tv - zajebista. Ciekawe kto za tym stoi
  • Mlekołak 12-02-2010, 14:55:
A co i komu dała kampania stawiam na mleko 1 ?????

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH