Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes KZSM: Tworzenie wspólnych marek to dobry pomysł

Pomysł tworzenia wspólnych marek kilku producentów jest zdecydowanie dobry. Jest to jednak rozwiązanie dla małych firm, które nie mają odpowiednio wypromowanej swojej własnej marki lub jest ona słaba - powiedział serwisowi portalspożyczy.pl Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich

Prezes KZSM: Tworzenie wspólnych marek to dobry pomysł
Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich

Jego zdaniem, duże firmy z silnymi markami jak np. Mlekovita, raczej nie będą nim zainteresowane. - Oczywiście nie jest to zadanie łatwe ani tanie, ale mimo wszystko możliwe. Taka wspólna marka musiałaby mieć powiązania geograficzne, trzeba by stworzyć jednolitą koncepcję graficzną opakowania i produkować według jednej receptury. Uważam, że tworzenie wspólnych marek kilku producentów byłoby dla nich znacznie lepsze niż produkowanie pod markami sieci handlowych - mówi Waldemar Broś.

Gdyby taka marka miała powstać, to początkowo musiałoby być sprzedawane pod nią mleko, a dopiero w późniejszym terminie inne, bardziej skomplikowane produkty. Ułatwiłoby to wspólne pilnowanie standardów jakościowych - uważa prezes Broś. Produkty takiej marki musiałyby być takie same niezależnie od zakładu w którym je wyprodukowano. 

Zdaniem Władysława Łukasika, prezesa Agencji Rynku Rolnego zamiast wchodzić w produkcję marki własnej, polskie przedsiębiorstwa powinny na przykład rozwijać marki wspólne kilku producentów. - Co stoi na przeszkodzie aby powstało np. Masło Podlaskie, robione według tych samych standardów przez kilku producentów, lub inny produkt - pyta prezes Łukasik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Broś RSS ALERT    /    Władysław Łukasik RSS ALERT    /    KZSM RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • abc 2011-01-26 11:47:02
    Pytanie: Co to jest MARKA ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.42.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.