Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KZSM: Udało się nam zahamować spadek spożycia mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 05-10-2010, 14:26
Prezes KZSM: Udało się nam zahamować spadek spożycia mleka

Między innymi dzięki kampanii Stawiam na Mleko udało się zahamować spadek spożycia mleka w Polsce. Obecnie notujemy jego wzrost, wprawdzie nie jest on wielki, ale stały - podkreślał Waldemar Broś, prezes KZSM, podczas konferencji podsumowującej program Stawiam na Mleko.

Kampania "Stawiam na mleko i produkty mleczne" została zainaugurowana w styczniu 2008 roku i miała na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych oraz promocyjnych skierowanych do dzieci i ich opiekunów. Podczas 3 lat kampanii odwiedzono 108 miast w całej Polsce, w tym 324 szkoły, co oznaczało objęcie działaniami ponad 330 tys. dzieci w wieku 7-13 lat i podobnej liczby osób dorosłych. Całkowity budżet trzyletniej kampanii wynosił ponad 9 807 tys euro, z czego połowa pochodziła ze środków unijnych.

- Produkty mleczne chociaż są podstawą żywienia zarówno dzieci, młodzieży, jak i ludzi starszych, w naszym kraju wciąż spożywane są w zbyt małych ilościach. Akcja "Stawiam na mleko i produkty mleczne" miała za zadanie zmianę tego stanu rzeczy. Jak wynika
z danych IERiGŻ-PIB wyniki dotyczące spożycia mleka i produktów mlecznych nastrajają pozytywnie. Kiedy startowaliśmy z kampanią w 2008 roku bilansowa konsumpcja mleka wyniosła 180 l na mieszkańca Polski, w 2009 roku było to 190 l, a szacowane dane
na 2010 rok wskazują na 191-192 l - podkreśla Waldemar Broś. - Uważam, że nasza kampania przyczyniła się do tego w znacznym stopniu - dodał prezes.

W ramach trzyletniej kampanii wyprodukowano osiem spotów telewizyjnych. W pierwszym roku nacisk położono na znaczenie mleka dla zdrowia, w drugim na inne korzyści jakie wynikają z picia mleka jak np. uroda i siła. W trzecim roku nacisk został położony na sprawność umysłu i lepszą koncentrację jaką daje picie mleka - mówił Krzysztof Przybyłowski, prezes Grupy CAM Media S.A., której powierzono realizowanie akcji. - Cieszy nas to, że dzięki kampanii udało nam się dotrzeć do tak dużej liczby osób z przekazem dotyczącym zmian żywieniowych - dodał Krzysztof Przybyłowski.

Kluczowymi elementami kampanii o charakterze bezpośrednim były: imprezy organizowane w szkołach oraz w centralnych punktach miast, degustacje, promocje 
w punktach sprzedaży przeprowadzane w wybranych miejscowościach we wszystkich województwach w całej Polsce. Program edukacyjny „Stawiam na mleko i produkty mleczne" prowadzony był przez animatorów w atmosferze sportu i zabawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Patrzak 05-10-2010, 16:19:
Kampanią STAWIAM NA TOLKA BANANA Z UDZIAŁEM ILONY FELICJAŃSKIEJ ????? :) :) :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.