REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes KZSM: Udało się nam zahamować spadek spożycia mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 05-10-2010, 14:26
Prezes KZSM: Udało się nam zahamować spadek spożycia mleka

Między innymi dzięki kampanii Stawiam na Mleko udało się zahamować spadek spożycia mleka w Polsce. Obecnie notujemy jego wzrost, wprawdzie nie jest on wielki, ale stały - podkreślał Waldemar Broś, prezes KZSM, podczas konferencji podsumowującej program Stawiam na Mleko.

REKLAMA

Kampania "Stawiam na mleko i produkty mleczne" została zainaugurowana w styczniu 2008 roku i miała na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych oraz promocyjnych skierowanych do dzieci i ich opiekunów. Podczas 3 lat kampanii odwiedzono 108 miast w całej Polsce, w tym 324 szkoły, co oznaczało objęcie działaniami ponad 330 tys. dzieci w wieku 7-13 lat i podobnej liczby osób dorosłych. Całkowity budżet trzyletniej kampanii wynosił ponad 9 807 tys euro, z czego połowa pochodziła ze środków unijnych.

- Produkty mleczne chociaż są podstawą żywienia zarówno dzieci, młodzieży, jak i ludzi starszych, w naszym kraju wciąż spożywane są w zbyt małych ilościach. Akcja "Stawiam na mleko i produkty mleczne" miała za zadanie zmianę tego stanu rzeczy. Jak wynika
z danych IERiGŻ-PIB wyniki dotyczące spożycia mleka i produktów mlecznych nastrajają pozytywnie. Kiedy startowaliśmy z kampanią w 2008 roku bilansowa konsumpcja mleka wyniosła 180 l na mieszkańca Polski, w 2009 roku było to 190 l, a szacowane dane
na 2010 rok wskazują na 191-192 l - podkreśla Waldemar Broś. - Uważam, że nasza kampania przyczyniła się do tego w znacznym stopniu - dodał prezes.

W ramach trzyletniej kampanii wyprodukowano osiem spotów telewizyjnych. W pierwszym roku nacisk położono na znaczenie mleka dla zdrowia, w drugim na inne korzyści jakie wynikają z picia mleka jak np. uroda i siła. W trzecim roku nacisk został położony na sprawność umysłu i lepszą koncentrację jaką daje picie mleka - mówił Krzysztof Przybyłowski, prezes Grupy CAM Media S.A., której powierzono realizowanie akcji. - Cieszy nas to, że dzięki kampanii udało nam się dotrzeć do tak dużej liczby osób z przekazem dotyczącym zmian żywieniowych - dodał Krzysztof Przybyłowski.

Kluczowymi elementami kampanii o charakterze bezpośrednim były: imprezy organizowane w szkołach oraz w centralnych punktach miast, degustacje, promocje 
w punktach sprzedaży przeprowadzane w wybranych miejscowościach we wszystkich województwach w całej Polsce. Program edukacyjny „Stawiam na mleko i produkty mleczne" prowadzony był przez animatorów w atmosferze sportu i zabawy.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Patrzak 05-10-2010, 16:19:
Kampanią STAWIAM NA TOLKA BANANA Z UDZIAŁEM ILONY FELICJAŃSKIEJ ????? :) :) :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH