Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Milkiland EU: Wykorzystamy potencjał marki Ostrowia

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-07-2013, 10:01
Prezes Milkiland EU: Wykorzystamy potencjał marki Ostrowia
Robert Mroziński, prezes zarządu Milkiland EU /fot.żelaznastudio

Zróżnicowanie rynków jest silnie związane z markami, które mamy lub chcemy pozyskać. W Polsce dysponujemy silną marką Ostrowia, którą zamierzamy odświeżyć i wykorzystać jej potencjał - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Mroziński, prezes zarządu Milkiland EU.

Podkreśla, że firma zdaje sobie sprawę, że na rynkach ościennych będzie musiała budować markę od podstaw. - Nasza dominująca pozycja na Ukrainie i w Rosji polega na tym, że - oprócz tego, że jesteśmy silni produkcyjnie - mamy bardzo rozpoznawalne marki. Uważamy, że na rynek trzeba wchodzić z pomysłem na silną markę - niezależnie czy się ją buduje od podstaw czy kupuje - lub nastawić się na współpracę w ramach marek sieci handlowych czy silniejszych producentów - mówi Robert Mroziński.

Szef Milkiland EU zaznacza, iż firmA nieustannie poszukuje nowych możliwości rozwoju, jednak w tym momencie nie prowadzi żadnych negocjacji. - Rozważamy natomiast gruntownie wszystkie oferty, które do nas przychodzą. Możemy z całą pewnością powiedzieć, że firma nie zamierza poprzestać na jednym zakładzie w Ostrowi - mówi prezes Mroziński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MLKMilkiland N.V.

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • koledzy_z_boiska 04-04-2014, 21:03:
Chętnie was przejmiemy potrzebujemy mleka na nowej wierzy (4mln na 24h)
  • taka jest prawda 26-03-2014, 11:02:
Wszyscy "Przyjaciele" martwią się o Ostrowię Milkiland
Jak pachołkowie cudzych pieniędzy zasnąć nie możecie nocami, cóż ta Ostrowia może sprawić , Ona może nas zniszczyć, dlatego tak się o nią troszczymy i współczujemy, dlatego, że jej obawiamy. Wasze fundusze coraz skromniejsze , coraz ciężej oddychać z braku pieniędzy. Już brakuje koncepcji, co jeszcze wymyśleć, może znowu inwestycje za kilkadziesiąt milionów a może znowu jakaś nowa marka sera. Nic nie wskóracie, kto czym wojuje, od tego ginie, prawda. A to bardzo boli i będzie Was bolało.
  • melancholia 25-03-2014, 11:03:
niestety mleka coraz mniej (skup przejmuje konkurencja), pomysłów na produkcję brak, jakość serka - bywał lepszy, jakości sera nadal niema, proszkowania idzie na pół gwizdka, kadra w większości to przypadkowi

Zobacz wszystkie komentarze (9)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 983) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH