Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Milkpol S.A. mówi o trendach rynkowych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 02-05-2016, 15:14
Prezes Milkpol S.A. mówi o trendach rynkowych

Od pewnego czasu obserwujemy wzrost świadomości konsumenckiej dotyczący spożywanych produktów. Coraz częściej Polacy sprawdzają co kupują i co jedzą, częściej wybierają produkty z tak zwaną „czystą etykietą”, niż te z najniższą ceną – powiedziała w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Jej zdaniem, widoczne są również zmiany w diecie Polaków, większym powodzeniem cieszą się produkty niskoprzetworzone i naturalne. - Oczywiście, pozostaje też wierna grupa nabywców produktów smakowych, „wygodnych” z długim terminem przydatności, ale dla firm takich jak Milkpol rosnący popyt na zdrowe, naturalne wyroby mleczarskie jest szansą dalszego rozwoju – uważa prezes Świerczyńska.

Drugim niezwykle istotnym trendem, jest intensywny rozwój segmentu HoReCa. - HoReCa jest dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku i nadal rośnie zapotrzebowanie na produkty jemu dedykowane. Na przestrzeni ostatnich lat, zmienił się sposób spędzania wolnego czasu przez Społeczeństwo. Polacy chętniej wychodzą z domu, planują weekendowe wyjazdy i aktywnie spędzają czas co ma przełożenie na wzrost wydatków na ten cel – twierdzi Aleksandra Świerczyńska.

Milkpol od wielu lat dostarcza swoje wyroby do restauracji, cukierni i firm cateringowych, które doceniają wysoką jakość naszych produktów. Praktycznie w każdej grupie asortymentowej marki Czarnocin są wyroby konfekcjonowane w dogodny sposób dla odbiorców HoReCa. - Aktualny plan dywersyfikacji kanałów sprzedaży naszych wyrobów zawiera aktywizację współpracy z przedstawicielami tego rynku – dodaje.

Milkpol” SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH