Prezes Milkpol S.A. mówi o trendach rynkowych

Od pewnego czasu obserwujemy wzrost świadomości konsumenckiej dotyczący spożywanych produktów. Coraz częściej Polacy sprawdzają co kupują i co jedzą, częściej wybierają produkty z tak zwaną „czystą etykietą”, niż te z najniższą ceną – powiedziała w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.
Jej zdaniem, widoczne są również zmiany w diecie Polaków, większym powodzeniem cieszą się produkty niskoprzetworzone i naturalne. - Oczywiście, pozostaje też wierna grupa nabywców produktów smakowych, „wygodnych” z długim terminem przydatności, ale dla firm takich jak Milkpol rosnący popyt na zdrowe, naturalne wyroby mleczarskie jest szansą dalszego rozwoju – uważa prezes Świerczyńska.
Drugim niezwykle istotnym trendem, jest intensywny rozwój segmentu HoReCa. - HoReCa jest dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku i nadal rośnie zapotrzebowanie na produkty jemu dedykowane. Na przestrzeni ostatnich lat, zmienił się sposób spędzania wolnego czasu przez Społeczeństwo. Polacy chętniej wychodzą z domu, planują weekendowe wyjazdy i aktywnie spędzają czas co ma przełożenie na wzrost wydatków na ten cel – twierdzi Aleksandra Świerczyńska.
Milkpol od wielu lat dostarcza swoje wyroby do restauracji, cukierni i firm cateringowych, które doceniają wysoką jakość naszych produktów. Praktycznie w każdej grupie asortymentowej marki Czarnocin są wyroby konfekcjonowane w dogodny sposób dla odbiorców HoReCa. - Aktualny plan dywersyfikacji kanałów sprzedaży naszych wyrobów zawiera aktywizację współpracy z przedstawicielami tego rynku – dodaje.
Milkpol” SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!