Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes Milkpol S.A. mówi o trendach rynkowych

Od pewnego czasu obserwujemy wzrost świadomości konsumenckiej dotyczący spożywanych produktów. Coraz częściej Polacy sprawdzają co kupują i co jedzą, częściej wybierają produkty z tak zwaną „czystą etykietą”, niż te z najniższą ceną – powiedziała w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Prezes Milkpol S.A. mówi o trendach rynkowych

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 02-05-2016, 15:14

Jej zdaniem, widoczne są również zmiany w diecie Polaków, większym powodzeniem cieszą się produkty niskoprzetworzone i naturalne. - Oczywiście, pozostaje też wierna grupa nabywców produktów smakowych, „wygodnych” z długim terminem przydatności, ale dla firm takich jak Milkpol rosnący popyt na zdrowe, naturalne wyroby mleczarskie jest szansą dalszego rozwoju – uważa prezes Świerczyńska.

Drugim niezwykle istotnym trendem, jest intensywny rozwój segmentu HoReCa. - HoReCa jest dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku i nadal rośnie zapotrzebowanie na produkty jemu dedykowane. Na przestrzeni ostatnich lat, zmienił się sposób spędzania wolnego czasu przez Społeczeństwo. Polacy chętniej wychodzą z domu, planują weekendowe wyjazdy i aktywnie spędzają czas co ma przełożenie na wzrost wydatków na ten cel – twierdzi Aleksandra Świerczyńska.

Milkpol od wielu lat dostarcza swoje wyroby do restauracji, cukierni i firm cateringowych, które doceniają wysoką jakość naszych produktów. Praktycznie w każdej grupie asortymentowej marki Czarnocin są wyroby konfekcjonowane w dogodny sposób dla odbiorców HoReCa. - Aktualny plan dywersyfikacji kanałów sprzedaży naszych wyrobów zawiera aktywizację współpracy z przedstawicielami tego rynku – dodaje.

Milkpol” SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Milkpol RSS ALERT    /    Aleksandra Świerczyńska RSS ALERT    /    czysta etykieta RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.