Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Prezes Milkpolu o programie 500 plus

Jestem zwolenniczką dawania wędki a nie ryby, w związku z powyższym negatywnie oceniam ten projekt. W mojej ocenie dużo lepszym rozwiązaniem byłaby możliwość odliczenia od podatku dochodowego kwoty 500 zł na każde dziecko - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Prezes Milkpolu o programie 500 plus
Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 12-08-2016, 12:52

W jej opinii, efekt takiego działania byłby dużo szerszy niż „dawanie” gotówki czy bonu, który i tak stanie się przedmiotem do handlu dla pewnych grup społecznych. - Przede wszystkim, rodziny, w których jedna lub dwie osoby pracują realnie mają więcej środków w budżecie domowym, zatem więcej wydają. W masowej skali ma to wpływ na ożywienie gospodarki poprzez wzmożoną szeroko pojętą konsumpcję. Najważniejszym elementem takiego rozwiązania, byłoby prawdopodobieństwo zmniejszenia tzw szarej strefy oraz zaniżania wynagrodzeń rejestrowanych – mówi Aleksandra Świerczyńska.

- Społeczeństwu zaczęłoby opłacać się pracować, a do budżetu Państwa wpływało by więcej środków, oraz nie trzeba byłoby tworzyć kolejnej jednostki administracyjnej do rozliczania rozdawanych pieniędzy – dodaje prezes Milkpolu.

Milkpol SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksandra Świerczyńska RSS ALERT    /    Milkpol RSS ALERT    /    500 zł na dziecko RSS ALERT    /    500 + RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Wędkarz 2016-08-16 09:31:59
    Z całym szacunkiem ale od pani Prezes oczekiwał bym wiedzy na temat serwatki. Makroekonomia na pograniczu polityki to nie jest temat dla który powinien być przesłuchiwany Prezes mleczarni. Prawdy objawione o wędce żle się \"sprzedają\" na pustyni
  • TN 2016-08-17 16:23:40
    Szanowna Pani Prezes. Nie odliczenia, nie kiedyś tam. Pieniądze na bieżąco \"do ręki\" To człowiek, obywatel, pracownik sam zdecyduje, jak chce być uszczęśliwiony. Ludzie w większości (wbrew pozorom)są racjonalni. Tu chodzi przede wszystkim o podmiotowość obywatela. Nie państwo ma decydować o celu finansowym tylko ludzie. Dokonywanie własnego wyboru z wiarą w siebie. Tego nam w naszym kraju, przedsiębiorstwach brakuje. I nie tylko koszty i koszty. Ogromną wartością są zyski społeczne i to jest generalnie gwóźdź programu. A, że wyborcy przy okazji będą wdzięczni to takie 2w1 ;)Czy stać nasze państwo finansowo? Polski nie stać, aby takich projektów nie dokonywać w perspektywie demograficznej, społecznej na 10-20-30 lat do przodu. Pracowników już brakuje, a lepiej wcale nie będzie. Dane są nieubłagane. Może, więc te 500zł choć trochę da poczucie zadowolenia, oraz świadomości co do obowiązku obywatelskiego. Aha i nie jestem z Pisu.
  • baraja 2016-08-25 19:45:45
    Pani Prezes mówi mądrze i zasadnie. Doskonale wie, że 500+ uzależni w ten sposób, że ludzie nie będą chętni do pracy bo zawsze dostaną parol ochronny w postaci dotacji \"za posiadanie dzieci\". Szkoda, że przedmówcy myślą brzuchem i nie zrozumieli co ma do powiedzenia Pani Świerczyńska.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.