Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Mlekovity: Inwestujemy w markę

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 18-12-2013, 11:24
Prezes Mlekovity: Inwestujemy w markę
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity /fot.PTWP

- Realizacji przyjętej przez Mlekovitę strategii lidera służy budowa silnej, wiarygodnej marki. Mlekovita jest obecnie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki. Silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Daje nam przede wszystkim wysoki udział w rynku - mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita.

Prezes podkreśla, że dzięki temu firma ma szeroką wiedzę o rynku i może szybciej odpowiadać na jego zapotrzebowanie, odpowiednio modyfikując ofertę. - Silna marka pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności - mówi Dariusz Sapiński.

Mlekovita systematycznie wspina się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, pozostając najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki. W 2013 r. z rankingu wyodrębniono również 10 supermarek - wśród nich w ścisłej czołówce znalazła się Mlekovita, której wartość marki wzrosła przez ostatnie 10 lat aż sześciokrotnie.

Potwierdzeniem tych słów są wyniki kolejnego Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej", w którym Mlekovita już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka Mlekovita jest wyceniana na 1,37 mld złotych, czyli o 5 proc. więcej niż przed rokiem i aż sześć razy więcej - czyli aż o 1,14 mld zł więcej - niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Takie wyniki zaowocowały również wyróżnieniem Mlekovita jako supermarki, czyli jednej z 10 firm, które są w rankingu najdłużej i w 10-letniej historii tego zestawienia najbardziej zwiększyły wartość swoich marek. Mlekovita znalazła się w tym zaszczytnym gronie m.in. wraz z markami PKO Bank Polski i Orlen, będąc 4. marką o największej dynamice wzrostu wartości. W ogólnym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 Mlekovita zajęła 6. miejsce, będąc nie tylko pierwszą marką mleczarską w zestawieniu, ale również pierwszym przedstawicielem sektorów spożywczego i produkcyjnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • józek 23-12-2013, 15:16:
ten ze zdjęcia zajał drugie miejsce w mistrzostwach swiata w konkurencji : " Wesoła Gemba " w Bremenhaven
  • Grzegorz O. 18-12-2013, 18:15:
Gratuluje

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH