Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Mlekovity: Wzrost spożycia mleka to efekt bardzo niskich cen

Jak wynika z danych GUS, w stosunku do poprzednich lat w 2015 o 3,9 proc. wzrosło spożycie mleka i jego przetworów. - To świetny wynik - ocenia Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity na łamach "Pulsu Biznesu".

Prezes Mlekovity: Wzrost spożycia mleka to efekt bardzo niskich cen
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity /fot.żelaznastudio

Jak podaje Sapiński, wzrost spożycia mleka był efektem bardzo niskich cen, co branża przypłaciła ogromnym spadkiem rentowności. Jego zdaniem, takie dane pokazują jednak, że Polacy cały czas mocno przeliczają pieniądze.

Prezes Mlekovity przyznaje, że teraz sytuacja się zmienia, ceny odbiły od dna, więc trudno będzie utrzymać tę dynamikę wzrostu konsumpcji w tym roku. Branża próbuje dodatkowo nakręcać ten wzrost, wprowadzając kolejne produkty.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekovita RSS ALERT    /    Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    spożycie mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • patrykr 2016-09-22 16:06:03
    Zacznijmy od problemu braku kampanii społecznych wypływających od producentów mleka, a nie z Ministerstwa. Tworząc dobre, długodystansowe kampanie promujące picie mleka można wiele zyskać. Patryk R copywriter

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.