Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Prezes Mlekpolu: rośnie sprzedaż serów dojrzewających

Obserwujemy wzrost sprzedaży serów dojrzewających. Konsumenci coraz częściej cenią nie tylko smak i jakość serów żółtych, ale także wygodę. Polacy najczęściej sięgają po sery konfekcjonowane i paczkowane – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edmund Borawski, prezes Mlekpolu.

Prezes Mlekpolu: rośnie sprzedaż serów dojrzewających
Edmund Borawski, prezes Mlekpolu /fot. Mlekpol

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 19-07-2019, 13:15

Zwraca uwagę, że ta tendencja jest zauważalna szczególnie w większych miastach. - Plastry i kostki oferujemy w gramaturze już od 100 g aż do 1 kg – w tzw. Opakowaniach familijnych. Największą popularnością wśród konsumentów cieszą się sery w plastrach, w opakowaniach 150 gramowych – mówi.

Konsumenci znajdą w ofercie Mlekpolu sery zarówno typu holenderskiego i szwajcarskiego oraz te z dodatkami smakowymi. - Największym uznaniem konsumentów cieszą się Królewski z Kolna - ser typu szwajcarskiego oraz Gouda naturalna i ta z dodatkami, która jest serem typu holenderskiego – dodaje prezes Borawski.

Zaznacza także, że na polskim rynku obserwujemy powrót do naturalnego, pełnowartościowego jedzenia. W ocenie prezesa, to bardzo dobry i ważny trend. - Cieszymy się z rosnącego zainteresowania produktami o naturalnym składzie. Sami zresztą wspieramy takie podejście. Nasza kampania Maślanki Mrągowskiej z hasłem „Nie jem byle czego” zapada w pamięć i przekłada się na codzienne wybory.  Owszem, są w życiu sprawy, na które nie mamy wpływu, ale na to, co jemy akurat wpływ zawsze mieć możemy. Warto się nad tym codziennie zastanowić. Zauważamy też, że konsumenci przestają liczyć kalorie, a bardziej skupiają się na wartościach odżywczych produktów. Chcą też mieć pewność co do składu i pochodzenia wyrobów. Zaczyna powoli powracać racjonalne podejście do odżywiania, choć jeszcze nie na taką skalę, na jaką byśmy sobie życzyli – mówi Edmund Borawski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Edmund Borawski RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    rynek serów RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.